Jankee Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Flyttes til webshop-butikkdiskusjon, då transportører ligger meir under det temaet enn annet om hardware. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Eg prøvde DHL for første gang nå, dei er kanonkjappe heilt til pakken kom til Noreg. Her har den sirkla mellom Oslo Stavanger og Kjøbenhavn i heile 3 DAGER!! Gjett kven som hadde gleda seg til å få spelt Resident Evil 4 sida tirsdagen #¤%¤#¤ Og nå får eg det troleg ikkje til helga eingong Lenke til kommentar
Energi Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har brukt UPS en del ganger ved bestilling fra USA. Siste gangen er vel rekorden min tror jeg. Bestilte en vare på over 10 kg på onsdag ved lunsjtider. Fredag klokken 1630 ble den levert på døren min. Kom fra Kentucky et sted såvidt jeg husker. Nett-tracingen er også ekstremt god, vet hele tiden hvor pakken er. Den nevnte pakken kostet $90 å sende. I galt i det hele tatt for en 1x1x0.1m stor plate på over 10 kg (pokerbord :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå