Maynard James Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 hvor lenge skal standard uv kathoder lyse? tror mine har dødd ut nå kjøpte de i sommer, og pc'n er vell brukt en del siden den tid Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg har også hatt min fra sommer eller noe sånt, men min funker helt fint. Men så har ikke jeg brukt den hele tiden heller da,(Grunnet det er sinnsykt distraherende når jeg spiller!) Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hvor lenge skal standard uv kathoder lyse? tror mine har dødd ut nå kjøpte de i sommer, og pc'n er vell brukt en del siden den tid Jeg hadde en UV-katode som varte i 2 måneder Det er litt kjipt. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) MTBF er vanligvis på mellom 10-100.000 timer. Endret 2. januar 2005 av Zoidman Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Min er pr0 har den på mopeden min nå, og den varer enda =) satte den på i sommerferien.. har vært ute for all slags vær og vind Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Jeg hadde en 10cm uv katode, tok kvelden på under en måned Fra nå av: blått lys Edit: 1cm er kanskje litt lite? Endret 2. januar 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvordan behandler dere katodene deres? Mine henger å slenger inni kabinettet. Jeg dra på lan nesten annenvær uke, noen ganger oftere. De får endel julig. Jeg har hatt mine siden mai. Deres må jo bli slengt veggemellom. Bare lurer Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 vel kjøpte min i fjor vår en gang, den varte helt til den "knakk" den fikk et ganske "hardt" liv, men varte gjorde den. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hvordan behandler dere katodene deres? Mine henger å slenger inni kabinettet. Jeg dra på lan nesten annenvær uke, noen ganger oftere. De får endel julig. Jeg har hatt mine siden mai. Deres må jo bli slengt veggemellom.Bare lurer Jeg satte katoden inn, maskinen sto på samme plass i 2 måneder. Den tok kveld. Sånn er saken. Men: Jeg har en grønn katode som jeg har hatt i flere år nå+at jeg hadde den på lettsykkelen mens det regnet, og den virker ennå Endret 2. januar 2005 av AMDguru1 Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kan jo hende det er inverteren på den katoden som er gåen og? Mine to grønne katoder døde etter ca ett år... De sto forøvrig på 24/7 da Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det som er rart er at det er den samme inverteren som er blitt brukt på begge katodene. Lurer på om det er dårlig standard på disse katodene? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har hatt mine i 2-3 år jeg... virker like fint enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå