kenthlar Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Har kjøpt meg brukt cl56 og lurer på hvordan kan jeg finne ut hvor rask hardisk jeg har. Ble lovet 7200rmp men vil ha dette bekreftet. Endret 1. januar 2005 av kenthlar Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei, Tar den ut - titter på den og ser efter data på producenten sin hjemmeside. Enkelt og greit! Mvh Kimmer Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Hei, Tar den ut - titter på den og ser efter data på producenten sin hjemmeside. Enkelt og greit! Mvh Kimmer hmmm..... Finnes det ikke noe enklere måte. Vil helst ikkje skru. Har kjørt 3dmark03 men der står det ingenting. Står det noe i 04 eller 05 montro... Endret 1. januar 2005 av kenthlar Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Dette kan vel sjekkes med et program som Aida32, eller Everest som det vel nå heter? Ihvertfall kan jeg gjøre det, men da på stasjonær PC - uten at jeg tror det skulle ha noe å si. Du kan jo ihvertfall prøve det før du begynner å skru... Mvh Vegard Lenke til kommentar
Vims Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Bruk et program som heter Everst home edition,det du ikke får svar på der er ikke vært å vite. Edit:vær sikker på at det kommer noen å sier noe annet Lenke til kommentar
acon Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg velger da å tro at jeg har fått riktig disk jeg da... Men legg ut link hvis du finner et slikt program Montro om jeg burde sjekke det har trossalt kjøpt den ifra WB... (hjelp ???) Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Everest home edition finner du her Lenke til kommentar
artificial Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 ta å gå til device manager - høyere click og ta properties. koper navnet på disken og sleng det i google.com min kom opp: hts726060m9at00 http://www.google.com/search?hl=no&q=hts726060m9at00&lr= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå