HEE Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Prøver og finne mobile amd cpuer ! har funnen noen men ingen som har på lager.. skulle hatt en .. noen som vet om noen som har på lager eller som skal selge ? Endret 2. januar 2005 av Ueland Lenke til kommentar
moray Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 ITbutikken.no har inne de. Hvis det var XP du var ute etter. (Linket til FJQ4C 35 W, med dansk pris, fikk ikke til norsk) Btw: Denne er vel noe feilpostet. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 ITbutikken.no har inne de. Hvis det var XP du var ute etter. (Linket til FJQ4C 35 W, med dansk pris, fikk ikke til norsk) Btw: Denne er vel noe feilpostet. jepp ser de får snart .. vet ikke om jeg gidder og vente der.. kanskje jeg finne noe brukt en stand ... skal ha en liten cpu opgradering! og ja xp . Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Tror vi flytter denne litt jeg Lenke til kommentar
moray Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det grønne ikonet betyr høyst sannsynlig at de har varen inne. Hvis du skal tak i en slik prosessor er det (dessverre) omtrent bare itbutikken som har 35 w utgaven som har vist seg å være den beste 2400+ prosessoren. Du kan jo også prøve shag.dk. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Tror vi flytter denne litt jeg thank u! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå