ebso86 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 trodde vi alle lærte på barneskolen at dette heter "krokodillemunn", i dette tilfellet blir det en "oppover krokodillemunn" Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Trodde også vi alle lærte at man begynner en setning med stor forbokstav, likeså ender en setning med punktum. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Kråker lærte me! Kråka valgte den største kjeksen! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Klammeparentes er vel disse "[" "]" Stemmer det... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 hold inne shift og trykk "," og "." , tror det var det. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Trodde også vi alle lærte at man begynner en setning med stor forbokstav, likeså ender en setning med punktum. hva er poenget ditt? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 At man i tillegg til å lære om "krokodillekjeften", lærer at man starter en setning med stor forbokstav, og ender med punktum (evt. et annet tegn). Hørt om hunnkrokodillen som kjøpte leppestift til krokodillemunnen hennes? Obs. Er bare jeg som snakker halvveis i søvnet. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det heter da ikke krokodillemunn eller kråke eller hva du vil, det er jo "mindre enn" det egentlig er. Forøvrig kan jeg seriøst ikke fatte hvordan dere klarer å komme fra til 26 innlegg av ett såpass enkelt spørsmål. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 trodde vi alle lærte på barneskolen at dette heter "krokodillemunn", i dette tilfellet blir det en "oppover krokodillemunn" Vel, det kommer jo an på hvilken side det høyeste tallet er. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Joda, det er en krokodillemunn som spiser det største. Når man regner feil, er krokodilla mindre sulten, og spiser derfor den minste. Riktig eksempel: 120 > 119,99 (krokodilla gikk på grunnskolen). Feil eksempel: 10kg > 50kg (krokodilla er ikke så sulten, og spiser derfor bare 10kg). Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Joda, det er en krokodillemunn som spiser det største. Når man regner feil, er krokodilla mindre sulten, og spiser derfor den minste. Riktig eksempel: 120 > 119,99 (krokodilla gikk på grunnskolen). Feil eksempel: 10kg > 50kg (krokodilla er ikke så sulten, og spiser derfor bare 10kg). Fra CS til krokodiller... Du sporer helt av nå. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det her har ikke noe med CS å gjøre uansett. Så det er vel egentlig greit. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Ja, har en tendens til det. Vi får håpe dette er det siste vi hører om krokodiller: Et eksempel på det jeg tok opp over: krokodilla er ikke så sulten. EDIT: Skrivefeil. Endret 13. januar 2005 av DevN Lenke til kommentar
sunh Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg klarer seriøst ikke å se om folk kødder eller ikke, så jeg må bare opplyse om følgende: Det trådstarter er ute etter er hva han skal skrive i console for å binde den jævla knappen til noe i cs:s.. Dog tror jeg ikke den knappen funker i cs:s, selv om den funker i mange andre spill. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Dette har gått fra å være et enkelt spørsmål om CS til et slags norsk-helvete! :!: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 *vente på at noen drar inn nynorsk* Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 *Vente på at noen (les: niXon) bumper tråden minst en gang pr dag* Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det er alt+shift. Begynte å lure selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå