The Big Thing Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei jeg lurer på en liten ting på komplett står det: Ubekreftet 60 stk 2005-02-01 av skjermkorten Sapphire Radeon X800XT PE 256MB. Da lurer jeg om de får inn kortene heller ikke? siden det står ubekreftet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 de får ikke inn kortene til den datoen. den er bare midlertidig. men de får inn kortene før eller siden! Lenke til kommentar
The Big Thing Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Søren å, jeg som har bestilt det og greier.jaja jeg får vel bare vente litt mere da. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 kan være de får det før den datoen også da! så fortvil ikke Lenke til kommentar
ivers02 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Dette var visst også for vanskelig og fatte selv. Hva blir verden til? Du kan jo såklart avbestille og kjøpe et annet kort som er på lager da. Men det klarer du vel ikke å fatte ? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Dette var visst også for vanskelig og fatte selv. Hva blir verden til? Du kan jo såklart avbestille og kjøpe et annet kort som er på lager da. Men det klarer du vel ikke å fatte ? Herregud, viss du skal komme med slike kommentarer så kan du heller holde kjeft! x800xt pe korta er veldig vanskeleg å få tak i no om dagen, men det hender att butikkane har nokre par inne på lager av og til, så du får det kanskje da du venter det minst. Endret 2. januar 2005 av Zernick Lenke til kommentar
Nator Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 enig med potetgullmannen, prøv mpx det skal nemmeligen jeg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nå viser det seg at x850xt kortene blir billigere enn x800xt kortene... tror det er pga høyere yields eller noe, men om du ikke MÅ ha kortet nå så er det kanskje lurt å vente på x850xt eller x850xt pe... emn de finnes vel bare til PCI-e. Du sa ikke hva slags HK du har... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå