dan1el Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 z-index: funker ikkje så lenge du ikkje har satt position: på elementet uansett Hadde bare Firefux klart å takle negative z-index-verdier så. Ang den grelle gulfargen: Jeg nevnte det i første post.. skal forandre den. Jer er bare lat. Footer... Skal bli. Tekstbrytingen skal vi også se på. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Utifr det jeg har skjønt, så kan man bruke så hvilket som helst positivt tall på z-index. Da kommer mitt spørsmål: Har du så mange z-index'er at du ikke klarer deg med de positive..? Skjer med å kalle det Firefux..? Er det noe anti-kampanje jeg har gått glipp av..? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Utifr det jeg har skjønt, så kan man bruke så hvilket som helst positivt tall på z-index.Da kommer mitt spørsmål: Har du så mange z-index'er at du ikke klarer deg med de positive..? Tenk deg at jeg bruker z-index 20 på bildet, og z-index 40 på resten. Da må jeg angi z-index to steder. For å angi z-index må han også angi posisjon. Det å bruke posisjonen relativ gjør at absolutte elementer innenfor det relative elementet posisjonerer seg deretter. Men hvis jeg bare bruker en negativ z-index-verdi på elementet med bakgrunnsbildet, slipper jeg å angi en z-index-verdi på "siden" min og da slippe andre problemer. Skjer med å kalle det Firefux..? Er det noe anti-kampanje jeg har gått glipp av..? Du kaller jo funksjonene i Opera for "Lek og lær"... Endret 2. januar 2005 av dan1el Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Utifr det jeg har skjønt, så kan man bruke så hvilket som helst positivt tall på z-index.Da kommer mitt spørsmål: Har du så mange z-index'er at du ikke klarer deg med de positive..? Skjer med å kalle det Firefux..? Er det noe anti-kampanje jeg har gått glipp av..? Du kaller jo funksjonene i Opera for "Lek og lær"... Det er fordi: #1. Polert helten min. #2. Det er da vitterlig sant. Jeg skjønner fremdeles ikke sammenhengen i Firefux.. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 #2. Det er da vitterlig sant. ...og Firefox kopierer Operas såkalte "Lek og lær"-funksjoner... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg skjønner fremdeles ikke sammenhengen i Firefux.. Ja, hva f**n er det? Syntes den nye bakgrunnen passa bedre, selv om jeg mener du ikke trenger noen bakgrunn bak hele greia her. Gjør den mindre synlig hvis du skal ha en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå