Gå til innhold

Respons på Bowlingsside

Anbefalte innlegg

z-index: funker ikkje så lenge du ikkje har satt position: på elementet uansett ;)

Hadde bare Firefux klart å takle negative z-index-verdier så. :whistle:

Ang den grelle gulfargen: Jeg nevnte det i første post.. skal forandre den. Jer er bare lat.

Footer... Skal bli. :yes:

Tekstbrytingen skal vi også se på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utifr det jeg har skjønt, så kan man bruke så hvilket som helst positivt tall på z-index.

Da kommer mitt spørsmål: Har du så mange z-index'er at du ikke klarer deg med de positive..? :)

Skjer med å kalle det Firefux..? Er det noe anti-kampanje jeg har gått glipp av..?

Lenke til kommentar
Utifr det jeg har skjønt, så kan man bruke så hvilket som helst positivt tall på z-index.

Da kommer mitt spørsmål: Har du så mange z-index'er at du ikke klarer deg med de positive..? :)

Tenk deg at jeg bruker z-index 20 på bildet, og z-index 40 på resten. Da må jeg angi z-index to steder. For å angi z-index må han også angi posisjon. Det å bruke posisjonen relativ gjør at absolutte elementer innenfor det relative elementet posisjonerer seg deretter.

Men hvis jeg bare bruker en negativ z-index-verdi på elementet med bakgrunnsbildet, slipper jeg å angi en z-index-verdi på "siden" min og da slippe andre problemer.

Skjer med å kalle det Firefux..? Er det noe anti-kampanje jeg har gått glipp av..?

Du kaller jo funksjonene i Opera for "Lek og lær"... :innocent:

Endret av dan1el
Lenke til kommentar

Du kaller jo funksjonene i Opera for "Lek og lær"... :innocent:

Det er fordi:

#1. Polert helten min. :)

#2. Det er da vitterlig sant.

Jeg skjønner fremdeles ikke sammenhengen i Firefux.. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...