dan1el Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg lager en nettside for Downtown Bowling nå, så jeg bare lurte på hva deres syntes om dem. Rett fra levra om mulig. Kom evnt. med forslag til forbedringer. Mitt forslag: http://dan1el.net/bowling/ Nåværende: http://downtown-bowling.no/ PS: Jeg har ikke laget alle sidene enda, og hover-fargen på menyen er grell og skal skiftes. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ser lekker ut. men den kjeglen nede til høyre likte jeg ikke. og ville kanskje ha hatt skriften i header i en av hjørnene av bildet ... kommer ikke på mer nå, trøtt ... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Den kjegla, som Pixelimp sier, MÅ vekk! Den var irriterende og passa ikke inn. I tillegg var det vel strengt tatt unødvendig. Syns dette ser ut som et pent standardopsett på en webside som skal formidle et enkelt budskap. Bra! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Mine 5 øre mens jeg driver med 100 andre ting her: Header: Bildet gav et dårlig inntrykk. Header: Teksten som står der passer ikke helt inn (mulig det er bildet som gjør det). Header: Logoen som er i header er litt svak, det kan ha noe med min skjerm å gjøre, men tror ikke den er helt på viddene. Meny: Fargen på hover er som sagt grell, ja. Footer: Syns det er et must på firmasider at det finnes kontaktinformasjon i form av footer. Endret 2. januar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) * Kontaktinformasjon skal vi legge til. * Headere er ikke min spesialitet *HINT* * Kjegla er vekk Endret 2. januar 2005 av dan1el Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Syntes det var helt ok og fint jeg Eneste jeg ikke likte var rollover fargen på linkene Også mangla den kanskje footer ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) EDIT: Den blei posta en gang til av en eller annen merkelig grund.. Endret 2. januar 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
er@ser Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ser bra ut! Det eneste jeg savner er en logo, for å skille dette fra noen som har bowling som hobby. Du skjønner sikkert hva jeg mener. Vil tro det er viktig for bedriften å skape "branding", merkevare. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) - legg headeren som bakgrunn i headerdiven -prøv å legge teksten "Downtown bowling et annet sted en midt i headeren heller litt ut på kanten eller i hjørner;) - den store b-en øverst til høyre ble litt usynlig, prøv å gjøre den mer synlig -likte ikke den lysegule fargen på hover linkene, finn en farge som passer inn med siden - ingen footer? det var vel alt fra meg EDIT: e bør nok få seg en ny side ja http://downtown-bowling.no/ Endret 2. januar 2005 av chs89 Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kjappe tanker: - identiteten er borte, logoen som er på den gamle savner jeg i den nye. Dvs "solnedgang bak byen" logoen, ellers var jo header "visuelt informativ" - teksten wrapper seg under sidebar/prislista - litt kjedelig "bullets" på UL lista, kanskje bytte ut de standard svarte punktene med kjegler (mulig det egner seg best på innhold og ikke i sidebar - at den er betydlig bedre enn den gamle, JA! hehe Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Vil igrunn berre kommentere en fæl mouseover farge og en veldig...tam og litt upassande header. Motivet var jo OK, men fargesammensetningen blei litt rar. Og som FuLu sa ja, teksten wrapper seg under sidebar/prisliste. Sett width på innholdsfeltet ditt, så skal det funke tenker eg Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det ser fint ut. Jeg ser at i FF 1.0 så får jeg ikke opp den bakgrunnen. Det bør du kanskje fikse på. Siden ser bra ut, det skal jo ikke akkurat være sånn fancy ting når det er snakk sider til, ja, bowling . Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 EDIT: e bør nok få seg en ny side ja http://downtown-bowling.no/ Det er jo linka dit i åpningsinnlegget..? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Noen som vet hvordan jeg får til bakgrunnen i Firefux? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Noen som vet hvordan jeg får til bakgrunnen i Firefux? du har to body selektorer, og alt som er av bakgrunnsgreier står i en kommentar. Trur dette kan vere grunnen edit: Ser at du har et eget element for den bakgrunnen ja. Det har z-index -1, prøv å la denne vere positiv, eller fjerne z-index heilt fra den. z-index funker ikkje med mindre du har satt position: på elementet også - ser du har det et par plasser Endret 2. januar 2005 av arve87 Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Firefux liker ikke negative z-index-verdier, selv om det er lov. Ka gjer me då? Edit: derja. Måtte sette på position: relative; på div.downtown slik at z-index fungerte. Endret 2. januar 2005 av dan1el Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Du trenger aldri å bruke negative z-index verdier. Heile poenget med z-index er at det elementet som har størst verdi av z-index ligger over dei med lavare verdi. Så du kan ha så mange "lag" du berre orker, det er ikkje noke begrensing i kor mange siffer du kan ha i verdien din. 1, 10, 100, 1000 osv... Derfor får du ikkje behov for negative z-index verdier Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Du trenger aldri å bruke negative z-index verdier. Heile poenget med z-index er at det elementet som har størst verdi av z-index ligger over dei med lavare verdi. Så du kan ha så mange "lag" du berre orker, det er ikkje noke begrensing i kor mange siffer du kan ha i verdien din. 1, 10, 100, 1000 osv... Derfor får du ikkje behov for negative z-index verdier Da slipper man unna med å sette på "position: relative". Gjør man det kan ting oppføre seg rart om de er posisjonert "absolutt" innenfor det "relative" blokkelementet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 z-index: funker ikkje så lenge du ikkje har satt position: på elementet uansett Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det er vel kommentert før, men: Hva med en footer? Gjør downtown-logoen i header mere synlig! (ser den såvidt) Kanskje en lyseblå farge på mouseover isteden for gul? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå