erlend92 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei alle sammen! Har tenkt å få meg et nytt nick på spill og forumer... Dette har sikkert kommet opp 10 millioner ganger men samma.. Har tenkt på v!Ru$ men føler lixom at det er litt opprukt! Og litt mye tegn og sånt... Non forslag? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) virus enkelt og greit eller viruz. liker ikke cs språk jeg hvis du $kJ00ner Endret 1. januar 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Kall deg for Bjørn. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har sagt det mange ganger før, men ingen gidder å høre på meg... King_mephisto2 er et bra valg, ellers kan du gå for Jeg_er_kulest ved å bruke v!Ru$, kommer du sikkert til å for registrerings problem med mange forum og steder. Lenke til kommentar
kag Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hvorfor ikke bare bruke erlend? Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ikke lurt å bruke navn som er vanskelig å skrive for andre på IRC. Jeg kalte meg for By7eX en periode, men folk forkorta det til By7 hele tida når de snakka til meg. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Her er en liste over geniale nick 1\/aR |<åre Ju|_3$kinke henning Br0|<|<0||i gRö/\/n$/\k Lenke til kommentar
sim Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ikke lurt å bruke navn som er vanskelig å skrive for andre på IRC. Jeg kalte meg for By7eX en periode, men folk forkorta det til By7 hele tida når de snakka til meg. Hva med å vise dem hvordan tab-completion fungerer ? -- Enkle nick er ofte det beste. På den andre siden er det ingenting som er kulere enn "OMGOMGOMG111ONEONEONE11111111!!!111plz"-nick. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Når man må lære opp folk i å skrive navnet sitt, er det på tide å se seg om etter noe annet spør du meg. Dessuten var dette leeeeeeenge før autocompletion kom i mIRC. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Keep it simple. Det vil jeg anbefale. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) HelTan HallTan HalTann HalDansk HalvTan Mavril fredrikbr ATi-Radon fUzZy~ Mange å velge i Endret 3. januar 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Bare så det er sagt..smileyposter klarer vi oss uten ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå