Robin-Pojken Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har alvorlige problemer med min pc. Har forsåvidt hatt det fra dag 1. Jeg klarer ikke å installere forskjellige spill... F.eks HL2 og LOTR... det kommer bare feilmelding. Dessuten så restarter pc'n som den vil. Hva skal jeg gjøre? Hva må jeg kjøpe nytt??? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 1. Endre emnetittel til noe beskrivende for ditt problem. 2. Si hvilke eller hva slags problemer du har, den informasjonen du har skrevet der holder til ca. null og niks. Lenke til kommentar
Robin-Pojken Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Hvis jeg sitter å spiller warcraft frozen throne så kommer det en spesiell feilmelding etter noen få minutter, slik at spillet automatisk avslutter. Jeg får installert warcraft3, men ikke warcraft frozen throne. Kan disse spørsmålene besvares, eller trenger det enda mye mer informasjon om dem.... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hva slags feilmelding får du? Hva slags data har du? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 1. Endre emnetittel til noe beskrivende for ditt problem.2. Si hvilke eller hva slags problemer du har, den informasjonen du har skrevet der holder til ca. null og niks. Eh... ja. Word. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg