Thewiz Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Fikk meg Metroid Prime 2 Echoes til jul, men nå har jeg satt meg fast. Jeg er nettopp blitt ferdig med det første tempelet i ''Dark World'' jeg er ferdig med 16% av spillet hvis det hjelper. Jeg vet ikke hvor jeg skal, noen her som kan hjelpe meg? Jeg vet så mye som at det er 3 tempel og jeg har fulført 1. Noen som har peiling hvor det andre tempelet er? Endret 1. januar 2005 av TheWiz Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 ville prøvd forumet på www.nintendo.no der kan de garantert hjelpe deg Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Metroid Prime 2 Echoes er ikke et "rushe" spill... Det jeg anbefaler deg er å bare utforskje litt og analyser kartet om du har noen... Hintsystemet vil aktiveres etter en stund om du ikke har en framgang i retning av handlingen i spillet. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Takk for all hjelp Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det første tempelet er vel det i agon wastes, og etter at du har fått energien tilbake til tempelet i light world, skal du tilbake til U-mos. (i great temple) I great temple må du scanne en grønn translator og gå gjennom den døra til torvus bog. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Det første tempelet er vel det i agon wastes, og etter at du har fått energien tilbake til tempelet i light world, skal du tilbake til U-mos. (i great temple) I great temple må du scanne en grønn translator og gå gjennom den døra til torvus bog. Har gjort dette, men hvor er døren til torvus bog? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå