paalrh Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=12590 Jau har kommet til den tiden at Pcen kanskje sku bli litt oppgradert. Den putter nå avgårde på en Amd xp proseesor med 1799 mghz og asus A7v333 og 512 MB Ram. og det er jo litt gammelt men gud hvor jeg den. Trofast og sikker fra dag 1. Men men tiden kommer. Den blir en stabil server. Jeg har : Hardisker ( 440GB) Tastatur & mus Skjerm Kabinett Skjermkort ( radeon 9800 128bit Pro) Jeg trenger: CPU ( tenkte noe over 2 GH i alle fall ) Hovedkort RAM Før jul hadde jeg øya mine på noe 64 bit mekka oppå et Abit-kort med stabilt men billig ram i 1 GB klassen. så leser jeg artikkeln her på Hardware.no og leser of 2 kjernete prosessorer og nye brikkesett for hovedkort så tidlig som 1 kvartal. og jeg går ---> men så ser jeg at de babler noe om at dobbel kernene kanskje ikke kommer før slutten av 3 kvartal og det gjør meg jo litt så i basis lurer jeg på 1. Hva er det som gir mest bang for the buck basert på hva jeg trenger 2. Med den nye techen som kommer kan jeg vente at jeg vil få betydelig mer for penga ( aka more bang for da buck) i løpet av de neste 6 månedene ? setter pris på svar. peace out Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå