Kenneth Dammyr Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 2200Mhz på kjernen altså. Vet ikke hvordan det ligger med an med minne jeg men. Du vil komme lenger med PC4000 RAM ja. Selvsagt avhengig av temperaturen. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 beklager .. leste 220mhz og tenkte med en gang fsb...men 2,2 er jo aldeles ikke så gale.. selv om jeg kunne tenkt meg et stykke lengre Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 vdimm > 3.0v er jo toppers . Da vil hk'et takle det meste av ny ram på markedet (om ikke alt ) . Bortsett fra å makse gamle moduler med winbond bh-5 chips da . Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 hehe, okei.. vell takk for svar folkens, føler meg med en gang sikkrere på kjøpet noen flere ting som kan utsettes på ? Lenke til kommentar
staf Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 ja du kjøpte en bråkete psu! Lenke til kommentar
gsn Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 shut it jeisn bårn ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå