Mathiasman Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 jeg skal kjøpe zen micro, men vet ikke om det er vits i å gjøre det i dag. jeg gjør det ikke dersom de ikke registrerer det før på mandag. noen som vet? haster Lenke til kommentar
fix Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Fra Komplett.no, min uthevnig Satsen for merverdiavgift øker som kjent fra 24 % til 25 % fra og med 1/1-2005. Varer som sendes fra Komplett,no etter 31/12-2004 vil bli fakturert med ny merverdiavgiftssats på 25 %. Dette gjelder også varer som sendes i 2005, selv om de er bestilt i 2004. For ordre plassert i 2004 som leveres i 2005 kan følgelig prisen bli noe høyere enn det du ser på web og ordrebekreftelse. Prisdifferansen skyldes kun mva-endring. Komplett.no tar seg ikke bedre betalt for varen. Du er nok for sent ute Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 De er stengt på søndag ja. Bare du gjør det før du legger deg i morgen så har det ikke noe å si. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Tviler på at de jobber 2. nyttårsdag. Forstår ikke helt problemet med å legge inn bestillingen raskest mulig men... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Fra Komplett.no, min uthevnig Satsen for merverdiavgift øker som kjent fra 24 % til 25 % fra og med 1/1-2005. Varer som sendes fra Komplett,no etter 31/12-2004 vil bli fakturert med ny merverdiavgiftssats på 25 %. Dette gjelder også varer som sendes i 2005, selv om de er bestilt i 2004. For ordre plassert i 2004 som leveres i 2005 kan følgelig prisen bli noe høyere enn det du ser på web og ordrebekreftelse. Prisdifferansen skyldes kun mva-endring. Komplett.no tar seg ikke bedre betalt for varen. Du er nok for sent ute Ehh.. Unnskyld, men hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
fix Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ops... Sorry leser flere forum på en gang, så det gikk litt i surr for meg der. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har flere ganger fått pakkenummer på søndager. Det gjør at jeg antar at de som regel pakker noen timer på søndager. om de gjør det 2. nyttårsdag er et godt spørsmål. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 tror ikke de jobber på søndager.. Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 2.nyttårsdag er jo ikke noen helligdag, utenom at i år det er søndag Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) 2.nyttårsdag er jo ikke noen helligdag, utenom at i år det er søndag Det er fortsatt ikke helligdag. Men det er fridag. Endret 2. januar 2005 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 3. Du skal holde hviledagen hellig :!: Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Liten oppklaring: Ja, det jobbes på lageret vårt på søndager også (faktisk så er det plukking og pakking der ca 360 dager i året). Avsendelse av varene kommer an på når transportørene (som regel Posten i Norge) har henting. Edit: Lurer på om det er vareopptelling søndag 2. januar, tar et bitte-lite forbehold om det... Normalt jobbes det altså med plukking og pakking også i helgene på lageret. Endret 2. januar 2005 av Komplett.no Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Liten oppklaring: Ja, det jobbes på lageret vårt på søndager også (faktisk så er det plukking og pakking der ca 360 dager i året). Avsendelse av varene kommer an på når transportørene (som regel Posten i Norge) har henting. Edit: Lurer på om det er vareopptelling søndag 2. januar, tar et bitte-lite forbehold om det... Normalt jobbes det altså med plukking og pakking også i helgene på lageret. Poor bastards ... Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 De får sikkert godt betalt Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 De får sikkert godt betalt Hehe 100 % av normalønn? :-p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå