etoel Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har akkurat fått en k700i og den har merkbart dårligere dekning enn våre andre Sony Ericsson mobiler. Den viser "Kun nødanrop" der p900 og T39 aldri har hatt problem (hjemme). Signalstyrken (som vist i displayet) varierer veldig, kan gå fra 1 til 4 stolper på et sekund selv om mobilen ligger stille. Jeg har scannet nettet etter lignende problemer, men ikke funnet noe - er det noen her som kan bekrefte at deres k700i har like bra radio som andre SEM mobiler? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 jeg vet ikke med radio, men min k700i er også veldig ustabil.. Lenke til kommentar
etoel Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Med radio menes selvfølgelig GSM delen ikke FM radio'n Leverte den i i dag, skal bli spennende å høre hva de sier.... Lenke til kommentar
balja Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Min K700 har bättre täckning än tex T39 , T68 , Nokia 6230 m.m. Tycker det verkar som ett fel på din...... Lenke til kommentar
etoel Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Jepp, byttet telefonen og nå fungerer den utmerket! Fem stolper hele tiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå