j.w pepper Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Navnet på flest mulig biler og egenskapene dems????? og forresten er det noen som kan forklare meg noe om sylindre og hva de er gode ofr og hvor mange du bør ha osv.....???? Lenke til kommentar
eab Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Les alt du kommer over av bilrelatert stoff, og hvis du er interessert nok så er det alltids ett og annet som fester seg. http://auto.howstuffworks.com/ kan jo være et fint sted å starte, dersom du behersker engelsk. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Tja.. Bilblader er en grei plass å være oppdatert, syns jeg. Hadde en slik Nybilguiden for noen år siden, den var ganske grei. Der fikk du navn, modell, spesifikasjoner og bilde på alle bilene som var til salgs i Norge. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Navnet på flest mulig biler og egenskapene dems????? og forresten er det noen som kan forklare meg noe om sylindre og hva de er gode ofr og hvor mange du bør ha osv.....???? Tja, om du ikke en gang vet hva en sylinder er kan det jo være en ide å finne ut det? Prøv google du! edit: http://auto.howstuffworks.com/engine.htm Endret 2. januar 2005 av erikindre Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ser ut som om du har et godt stykke igjen i hvertfall. Hva skal du med dette sånn plutselig? Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det finnes svensk nybilguid å få kjøpt. Ellers vil eg anbefale deg linken du har fått over, samt å følge med på diverse forum på nettet. Søk deg gjerne inn på mekanikerlinje når den tid kommer. Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg kan mye om navn og sånt men vil likksom kunne mer om innholdet også Lenke til kommentar
edonis Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg kan mye om navn og sånt men vil likksom kunne mer om innholdet også Les bilblader og når det er noe du ikke skjønner, så kan du søke etter hva det faktisk betyr eller så kan du jo søke/spørre i fora... Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 afseth kan du stenge denne tråden??? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 =\ ? Fått deg bil men kan ikkje snakke med dei kule rånegutta om bil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå