eUnaas Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 iexplorer flimrer når jeg scrolliner hva skyldes dette? :::Problemet er løst, nesten litt flaut å se hva det skyldes... hadde glemt å innstalre skjermkortet::: _________________ hiss: mr.eMu (espen unaas) ([email protected]) AMD Xp1800 MSI KT3 ultra 256 ddr-ram GF3 TI500 Cheaftec Midi.Tower Sølv WesternDigitalCavar 80gb Logitech DualOptical Windows XPpro [ Denne Melding var redigert av: eunaas på 2002-06-08 16:54 ] Lenke til kommentar
christt Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 På din egen maskin eller? Vet at dette kan forekomme hvis du kjører terminalklient... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 ja, har akkuratt instalert XP igjen. tengte det kunne være driverene til min usb mus, men det hjelp heller ikke. Lenke til kommentar
Gutefante Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Hva har du som oppdateringshastighet på skjermen din? Og er driverene du bruker gamle? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 16:46, eunaas skrev:ja, har akkuratt instalert XP igjen.tengte det kunne være driverene til min usb mus, men det hjelp heller ikke. Muligens like 'tåpelig' dette, men i Win98 SE har vi noe på Skjermegenskaper som heter 'animer vinduer og lister' ++... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå