olsok29 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har noen programmer som har filbetegnelsen xcf. Hvordan i all verden kommer jeg til slik at jeg får pakket ut/installert disse? Leting etter xcf bragte meg til Gimp, Men Gimp er da et bildebehandlingsprogram??? Er det noen som har et forslag? Foreløpig noe rådvill. Lenke til kommentar
arenei Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ett sjapt søk på vår venn Google førte til att jeg fant denne siden File extensions details.. ser ut til at det er en billedfil som behandles av programmet Gimp(som du sa). Håper det hjelper.. ps. kan være at noen/noe har byttet filbetegnelsen på filene.. da må du åpne filene i Notisblokk/worldpad eller no liknende å lagre filen på nytt, med den filbetegnelsen du tror filen skal ha.. mvh arenei Lenke til kommentar
olsok29 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Ett sjapt søk på vår venn Google førte til att jeg fant denne siden File extensions details.. ser ut til at det er en billedfil som behandles av programmet Gimp(som du sa).Håper det hjelper.. ps. kan være at noen/noe har byttet filbetegnelsen på filene.. da må du åpne filene i Notisblokk/worldpad eller no liknende å lagre filen på nytt, med den filbetegnelsen du tror filen skal ha.. mvh arenei Fant ut, og du var temmelig nær, ja! Jeg tok sjansen og "omdøpte" til rar- fil, og da gikk det greit. Men hvorfor man kjører med gimp- fil når det er en rar- fil, ja, se det.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå