Pyton.no - Salg Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei, Nå har vi fått tilbakemelding fra BenQ Garantien er som følger: - Er skjermen under femten / 15 dager blir den byttet av BenQ - Er skjermen over femten / 15 dager er det BenQs Pixel garanti som gjelder (Se på BenQ's sider for ytterligere info). Så har du pixel feil og skjermen er under femten dager (eller har flere døde pixler enn det som er tillatt) ta kontakt med BenQ på understående info Technical Support Helpdesk: 235 000 62 (10:00-16:00) RMA Email: [email protected] RMA Helpdesk: 235 000 85 Denne infoen ang. pixel feil etc. gjelder modell FP937S+ og for andre modeller er det andre regler! Med vennlig hilsen, Pyton.no - Salg Lenke til kommentar
Daywalker Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Dette vil jo i praksis si at BenQ har null-pixel garanti på 15 dager ved kjøp av FP937s+. Meget bra. Har akkurat kjøpt denne skjermen og er meget fornøy så langt. (Ingen pixel feil). Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei, Det stemmer Med vennlig hilsen, Pyton.no - Salg Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) knallknallknall! Da bytter jeg skjermen i løpet av neste uke! *bære ned min 30kg crt ned i kjelleren for godt* Bra jobba av pyton.no også! Bra kundesupport settes pris på! Edit: tar av meg hatten Endret 22. januar 2005 av Vu-caN Lenke til kommentar
gaupaz Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 hei tenkte og kjøpe den skjermen selv,,ringte butikken husker ikke hekt hvem men dem sa at fp937+ er det ofte piksel feil på, Lenke til kommentar
MIZZ_HELL Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Men hva med BenQ FP937s, er den så mye dårligere da? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 hei tenkte og kjøpe den skjermen selv,,ringte butikken husker ikke hekt hvem men dem sa at fp937+ er det ofte piksel feil på, Ofte pikselfeil? Hmm.. eg og to av mine kompisar har kjøpt skjermen, og ingen var det pikselfeil på. FP937s er ikkje mykje dårligare nei. Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) FOR en forskjell! Nå har jeg hatt mine første 20 minutter med FP937s+, og det er en nytelse uten like! Skjermen jeg har byttet ut, er en 17" Hitachi CM640ET, så det er kanskje ikke så rart at dette er så herlig som det er... Jeg har dog en død pixel, tror jeg, men den syns kun under oppstart (på svart skjerm). I Windows finner jeg den nesten ikke igjen, selv om jeg vet hvor den sitter. Jeg skal prøve å gnikke den bort. Litt hjertemassasje hjelper nok. EDIT: Hva er den mest forsvarlige måten å "massere" en LCD skjerm på? Endret 22. januar 2005 av mabbutt Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 finn fram en myk klut e.l., og ta den foran fingeren, og gni den mot skjermen omtrent like hardt som når du bruker en mus-pad på laptoper(den lille firkanten som er trykkfølsom), i omtrent et halvminutt. Dersom det ikke blir suksess, kan du prøve LITT hardere, du skjønner selv omtrent hvor hardt du må trykke for ikke å ødelegge panelet... Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 noen som vet når det andre BenQ skjermen med 6 ms kommer ut? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 noen som vet når det andre BenQ skjermen med 6 ms kommer ut? Den har ikkje eg sett noko om.. kan du gje meg ein link? interessant.. Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 http://www.benq-eu.com/Products/LCD/index....=specifications Lenke til kommentar
Daywalker Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 noen som vet når det andre BenQ skjermen med 6 ms kommer ut? Den har ikkje eg sett noko om.. kan du gje meg ein link? interessant.. Hmm...6ms Grey To Grey. Burde det ikke vært 6ms black to black? Lukter litt shortcut her. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Den lyden jeg har nevnt har gått bort av seg selv. Jeg legger hvertfall ikke merke til den lengre, og om jeg legger øret over kanten av skjermen så er den betydelig svakere enn da jeg irriterte meg over lyden. Den døde pixelen driter jeg i, legger sjeldent merke til den og det er trossalt bare én Har hatt skjermen i under 15 dager, men jeg gidder ikke bytte. Hva om jeg bytter og får en med enda fler døde pixler. Har nettopp bytta to floppydriver og vil overhodet slippe å bytte skjerm X antall ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå