Hetland Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 en moped går ikke i 120 med bare effektpotte må isåfal ha nytt sylinder forgasser osv.. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Nettopp, gamle mopeder hadde ikke plomberinger i eksosanlegget. Det var derimot portene i sylindern som var kraftig forminsket. Uansett trim, så får du ALDRI en MTX i 120km/t Lenke til kommentar
siixx0 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 har en honda mtx 50cc 89mod. synes mtx er topp..både 50cc og høyere. det eneste som bringer den ned ett hakk er at det e 4 gir hva synes dere om honda mtx. legg gjerne ut bilder av din mtx ps: kommer med bilde av min etter hvert. og legge ut bilde kan du alleredde gjør på bil og motor-mc. Mtx er ikke egentlig noe bra sykkel, ingen som kjøper disse lengre. kjøp deg heller en smx, 6 gir og råtøff Lenke til kommentar
Frappy Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 lol mange kjøper da enda mtx grei mekke moped det da smx plastik fantastik Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Var det bare jeg som ikke skjønte det der? Lær deg å bruk punktum og komma Endret 17. januar 2005 av M4rTiN Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Var det bare jeg som ikke skjønte det der? Lær deg å bruk punktum og komma du var ikke alene nei men btw 120 med mtx går dessverre ikke du (seff i fritt fall går det meste ) men jeg synes mtx er greie sykler jeg...... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 En MTX er veldig kranlete og trimme, og man får bare ca 70km\t med effektanlegg dermed basta btw.. enda ikke kjøpt trimsett men har bare examen igjen så har jeg lappen *elsker å bumpe gamle tråder jeg har startet selv* Lenke til kommentar
SaTriX Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 godt noen enda har mtx, og tro meg, min går med effekt anlegg 39 på 2 giret.... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 godt noen enda har mtx, og tro meg, min går med effekt anlegg 39 på 2 giret.... 39km\t?.. saiten.. det jeg får hvis jeg drar den skikkelig ut på 3'e giret Lenke til kommentar
SaTriX Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hehe......byttter du svanehalsen og bakpotta vil du merke forskjell garantert Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 hehe......byttter du svanehalsen og bakpotta vil du merke forskjell garantert oki tar examen på torsdag, så jeg blir nokk å kjøre orginalt til snøen kommer.. (har snedd en del her allerede) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 fordi alle har RMX! MTX er en klassiker i toppstil! den fortjener å bli snakket om i et forum! Ja, og hadde du hatt penger nok, hadde du sikkert kjøpt deg en RMX. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 fordi alle har RMX! MTX er en klassiker i toppstil! den fortjener å bli snakket om i et forum! Ja, og hadde du hatt penger nok, hadde du sikkert kjøpt deg en RMX. neppe rmx.. nesten alle her har det.. Lenke til kommentar
SaTriX Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 herregud, noen må forstå at ikke alle liker de fancy mopedene. Jeg elsker selv min mtx, og har ts også....dette er kjmpe kjekke sykler, og nei de går ikke som en dass. Monter en 45malossi og en effekt potte så går de en 90 med en helvetes god aks Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 herregud, noen må forstå at ikke alle liker de fancy mopedene. Jeg elsker selv min mtx, og har ts også....dette er kjmpe kjekke sykler, og nei de går ikke som en dass. Monter en 45malossi og en effekt potte så går de en 90 med en helvetes god aks 5158252[/snapback] hehe.. najs men de går elendig orginalt da skal sette på trim til min når jeg får penger som sakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå