Gå til innhold

merkelig stenging av tråd om prisnedgang

Anbefalte innlegg

Tideligere startet jeg en tråd hvor jeg nevnte at prisene på bærbare maskiner har synket ganske mye den siste tiden, og fortalte om min erfaring om det. Tenkte også jeg kunne få høre deres erfaringer om dette, og kanskje starte en diskusjon over dette temaet.

De eneste kommentarene jeg fikk var hvor dum jeg var som ikke hadde trodd at prisen ville synke....koselig å forsøke å starte en diskusjon på dette diskusjonsforumet da. Før jeg fikk sjansen til å utdype dette hadde mod stengt tråden da.

Jeg er ikke bitter, bare lurer på hvor grensen går om hva som er en dum og meningsløs tåd, og hva som er et forsøk på at starte en diskusjon på den formidable prissenkingen på bærbare maskiner den siste tiden....

Takk.

(regner med at denne tråden og blir stengt, men jeg ville benytte anledningen til å spørre i alle fall..)

Med vennlig hilsen

Kenneth

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du ivhertfall må tenke på når du poster, er å ordlegge deg riktig. Hvis du vil belyse utvikling i det siste, må du ikke komme med en fem måneder gammel pc. Det er stor utvikling hele tiden i datamarkedet.

Det som kan belyses er at Multicom har satt ned prisen på en ecs green med 4000 kroner på to uker. Det kan kalles merkelig. Det som du kanskje lurer på er vel om det kommer noe nytt siden de selger ut. Det kan du belyse.

Lenke til kommentar

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=353024

Jeg beklager. ser at tråden kan virke som ubetinget sutring, selv om det langt fra var meningen. Hva er det i verden som gjør at en pc synker mange hundre (tusen) kroner i løpet av 2-3-4-5 mnd? 50GB harddisk, og 512 Ram ram forskjell, men sammen pris. hvor mange kroner er dette snakk om?

Og når jeg nevner utvikling er det jo ikke totalt urimelig å hente et eksempel fra 5 måneder tilbake?

Kan vi prøve å sammenligne databransjen med andre bransjer? Hva med TV? har vi den samme grad av prisreduksjon der?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...