Veggi_h Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei, når jeg skulle innstallere windows på ny datt plutselig driverene til nettverks-kort (integrert på HK)og lydkort (integrert på HK) ut. Jeg har prøvd å slette CMOS på hovedkortet (trodde det hjalp) og lastet ned drivere men de vet jeg ikke hvor jeg skal legge for at det skal funke. Det har gått opp for meg at en pc uten internett er ikke en skikkelig pc (skriver dette fra min mors laptop.) så plZ hjelp meg hvis du kan. Mvh Wiggah! Lenke til kommentar
Veggi_h Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 msi KT6 delta serien amd athlon xp ..... noe slikt vent litt har boka her Lenke til kommentar
Veggi_h Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 KT6 Delta MS-6590 Atx mainboard Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 On board LAN drivers On board Audio drivers Håper du kan lese i boka di hvilke enheter det er du har. Lykke til Lenke til kommentar
Veggi_h Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har vert innom der men tingen er at jeg vet ikke hvor jeg skal legge det jeg har lastet net for at komponentene skal funke.. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Så du har driverne liggende på hd. Hvis de fremdeles er pakket, så pakk dem ut med f.eks winrar. Lag gjerne ei mappe på hd som du kaller drivere og under der nye mapper for hver komponent, så vet du hvor du har dem. Gå inn i enhetsbehandling, der vil du finne gule merker ved de komponentene som ikke er skikkelig installert. Høyreklikk og velg egenskaper. Gå til fanen drivere. Velg oppdater driver. Spesifiser hvor du har lagt driverne du har lasta ned og pakka ut, slik at det blir sett etter driver i den mappa. Komponenten skal da bli installert og klar til bruk. Lenke til kommentar
Veggi_h Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Dette har jeg også prøvd og de gule spørmålstegnene går bort men jeg få fortsatt ikke lyd og nettverkskortet har et gult utropstegn på seg. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Sjekk om det er huket av for dempet i kontrollåanelet for lyd. Sjekk at du har riktig driver for nettverkskortet ditt. Prøv og installer på nytt. Lenke til kommentar
Veggi_h Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Fikk til Nettverkskortet Du er en engel Mr.Power Så var det Lyden...... Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå