Gå til innhold

Drivere til ting på pcn.

Anbefalte innlegg

Hei, når jeg skulle innstallere windows på ny datt plutselig driverene til nettverks-kort (integrert på HK)og lydkort (integrert på HK) ut. :thumbdown:

Jeg har prøvd å slette CMOS på hovedkortet (trodde det hjalp) :hmm: og lastet ned drivere men de vet jeg ikke hvor jeg skal legge for at det skal funke.

Det har gått opp for meg at en pc uten internett er ikke en skikkelig pc :hrm: (skriver dette fra min mors laptop.) så plZ hjelp meg hvis du kan.

Mvh Wiggah!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du har driverne liggende på hd. Hvis de fremdeles er pakket, så pakk dem ut med f.eks winrar.

Lag gjerne ei mappe på hd som du kaller drivere og under der nye mapper for hver komponent, så vet du hvor du har dem.

Gå inn i enhetsbehandling, der vil du finne gule merker ved de komponentene som ikke er skikkelig installert. Høyreklikk og velg egenskaper. Gå til fanen drivere. Velg oppdater driver. Spesifiser hvor du har lagt driverne du har lasta ned og pakka ut, slik at det blir sett etter driver i den mappa. Komponenten skal da bli installert og klar til bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...