DementedAlbino Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har som mangen andre fått Big W vannkjøling i romjulen, og vil derfor kjøpe meg nytt kabinett slik at jeg får plass til å montere radiatoren inni kabinettet og ikke utenfor. Har et par krav til kabinettet: - Støvfilter - Kunne montere Big W uten å kutte i kabinettet - Enkelt å jobbe i - Se enkelt og stilfult ut + være i sort farge(helst) - Prisen, MAX 1000 Så kan dere anbefale meg et kabinett som vil kunne passe til meg? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Air Black tar ikke bigwater direkte jeg har et R101 som har samme ramma (er faktisk bare frontpanelet som skiller) jeg tok ut selve radiatoren og festet direkte til vifta Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 zandro skrev: jeg tok ut selve radiatoren og festet direkte til vifta Skjønner ikke helt hva du har gjort. Kan du forklare litt anderledes? Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Dette må vel være midt i blinken? http://www.psdata.no/ps.asp?it=108527 BigWater skal passe fint på det der i følge Thermaltake Endret 2. januar 2005 av Zupermartin Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 zandro skrev: Air Black tar ikke bigwater direkte jeg har et R101som har samme ramma (er faktisk bare frontpanelet som skiller) jeg tok ut selve radiatoren og festet direkte til vifta Ok, jeg sa bare det for det har 120mm vifteplasser og er billig Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg har nemelig en 120mm titan alu vifte detr selve motoren er festet til alurama med skruer så det jeg gjorde var å ta selve raddisen ut av huset den kom i og brukte skuehullene i vifta til å feste raddisen med Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Slik ser hele oppsette ut i min R3system R101A fra avstand Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 jeg har også et slikt kabinett, var det vanskelig å sette inn bigwateren? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nei det er ikke vanskelig å sette den inn, var bare å ta radiatoren ut av innkapslinga og feste rett på vifta (titan aluvifte). Den sitter godt fast, men det er litt vanskeligere å få instalasjonen til å se "profft" ut når en bruker en plastvifte, for da er en nødt til å bruke strips Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 thermaltake Shark er laget til netopp denne vannkjølingen så jeg tviler på at du finner et kabinett som passer bedre! LINK overstiger grensa på 1K men vurderer det kabinettet selv Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Zupermartin skrev: Dette må vel være midt i blinken? http://www.psdata.no/ps.asp?it=108527 BigWater skal passe fint på det der i følge Thermaltake Ja det ser jo i grunn greit ut det.. Tror jeg må undersøke litt mer rundt det kabinettet der før jeg bestemmer meg. Hvor står det forresten at bigw skal passe i dette? Shark kabinettet likte jeg ikke. Synes ikke det så bra ut. Endret 3. januar 2005 av svortevik Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Er der noen kabinetter som er like bra egnet til vannkjøling som shark kabinettet er? Synd at shark kabinettet ser så utrolig harry ut. Hadde de klart å lage det med litt stil over seg, så hadde det hvert helt perfekt for meg. Men som sagt, er der noen andre kabinetter som har egen plass til radiator osv? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Dette er klargjort for vannkjøling, men koster også en del da. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 cremaster skrev: Dette er klargjort for vannkjøling, men koster også en del da. Hadde jeg hatt råd så hadde jeg nok kjøpt dette. Er vel akkuratt hva jeg er ute etter, så nå må jeg vel spare en mnd ekstra Der er ikke noen mellomting da på pris og utseende mellom dette kabinettet og shark kabinettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå