tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 åååhåhåhåhå! Nå var du virkelig morsom. Nei, egentlig ikke. Du var dog noe treg. Lenke til kommentar
Bernard Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 og hva var så det? Du kan si det, dere andre, ikke gå off topic Lenke til kommentar
Bernard Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 åååhåhåhåhå! Nå var du virkelig morsom. Nei, egentlig ikke. Du var dog noe treg. det er veldig liten vits i å poste tull. da kan du bare holde deg unna. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Tror hun heter Thea. Nei, Thea er penere. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 rette stedet for deg Bernard : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=259248&hl= Yvana er det eneste navnet som noen har nevnt her, så tror da det må vøre det.. Her er hun : http://www.oas.org/usde/Staff/yvana.htm (Uten sminke) Lenke til kommentar
Bernard Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Dere skulle sett hele filmen! Der er hun 100000xmere nice! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Legg den ut da! LOL @ TheMasteR Endret 2. januar 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) nm Endret 2. januar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Bernard, kan jeg få spørre deg et helt kurant spørsmål? Greit? Ok, fint: Er du full? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei Bernard! Nå har jeg gjort deg en svæææær tjeneste. Jeg regga meg på pichunterforumet og spurte. Her er linken til threaden Håper du får svar! *føler meg som en god samaritan* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei Bernard! Nå har jeg gjort deg en svæææær tjeneste. Jeg regga meg på pichunterforumet og spurte. Her er linken til threaden Håper du får svar! *føler meg som en god samaritan* Så flink! *klappepå* (Arti signatur!) Lenke til kommentar
Bernard Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Hei Bernard! Nå har jeg gjort deg en svæææær tjeneste. Jeg regga meg på pichunterforumet og spurte. Her er linken til threaden Håper du får svar! *føler meg som en god samaritan* jo, takk det er snilt! Og jeg setter stor pris på at noen hjelper meg! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Tror det er første gangen jeg skriver dette ordet, men here goes: LOL. Endret 2. januar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei Bernard! Nå har jeg gjort deg en svæææær tjeneste. Jeg regga meg på pichunterforumet og spurte. Her er linken til threaden Håper du får svar! *føler meg som en god samaritan* jo, takk det er snilt! Og jeg setter stor pris på at noen hjelper meg! Helt i orden! Alt jeg ber om som takk er at du husker meg den dagen du blir rik Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 ser man det! Psion har samvittighet Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Tror det er første gangen jeg skriver dette ordet, men here goes: LOL. Endret 2. januar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvordan kom du på å poste dette på et Hardware forum? :S Lenke til kommentar
Bernard Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Fordi det alltid er noen her, og tenkte siden alle forumene (nesten) holdes iorden, tenkte jeg også at jeg ville få seriøse tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg