Gå til innhold

Hvem er dette?

Bernard

Anbefalte innlegg

*Ler litt for meg selv* Hvordan har jeg snoket i andres privat-liv? Fader.. du må jo skjønne at det er litt dømt til å feile når du poster et bilde av en russisk eller tysk pr0n skuespiller og lurer på hvem det er her...

Må bare si at dette er ikke for å disse, men at det var litt dødfødt.... Kunne sikkert funnet fram navnet jeg også hvis du hadde sagt navnet på filmen...

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett, hvis du sier navnet på filmen til meg så kan jeg prøve å finne ut navnet.

Seriøst Bernard, jeg er ikke ute etter å henge deg ut på noen måte, men jeg tilbyr meg faktisk å prøve å finne ut navnet for deg. :)

vel, trodde du bare skulle dumme meg ut som alle andre.

nei, det som er er at da jeg fant filmen, het den ikke noe. det var bare masse tall.Så skiftet jeg navn til noe annet..

Lenke til kommentar
Nå tør jeg ikke si mer her, i redsel for at jeg blir banna pga av surhet i tråden!

kansje like greit.

PSION: Det er ikke nødvendig å poste tull her.

dette er en seriøs tråd, der jeg lurer på hvem kvinnen på bildet er.

Lenke til kommentar

Seriøst Bernard, hvis du lurer på hvem det er så er dette en utrolig teit plass å spørre.

Det finnes sikkert fora på nettet som dreier seg om porr, akkurat som dette forumet dreier seg om hardware.

Hva med å spørre der? Tror kanskje du får litt bedre respons der.

Og jo, jeg syntes det var litt nødvendig å poste tull her...

Edit: Se her, det tok meg ca 8 sekunder å finne et slikt forum til deg

Pichunter Forum

Praise Google

Endret av PSION
Lenke til kommentar
Seriøst Bernard, hvis du lurer på hvem det er så er dette en utrolig teit plass å spørre.

Det finnes sikkert fora på nettet som dreier seg om porr, akkurat som dette forumet dreier seg om hardware.

Hva med å spørre der? Tror kanskje du får litt bedre respons der.

Og jo, jeg syntes det var litt nødvendig å poste tull her...

Masse sant der! Var det jeg mente...

Måtte bare si det...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...