:---{D Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) *Ler litt for meg selv* Hvordan har jeg snoket i andres privat-liv? Fader.. du må jo skjønne at det er litt dømt til å feile når du poster et bilde av en russisk eller tysk pr0n skuespiller og lurer på hvem det er her... Må bare si at dette er ikke for å disse, men at det var litt dødfødt.... Kunne sikkert funnet fram navnet jeg også hvis du hadde sagt navnet på filmen... Endret 1. januar 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Bernard Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Uansett, hvis du sier navnet på filmen til meg så kan jeg prøve å finne ut navnet. Seriøst Bernard, jeg er ikke ute etter å henge deg ut på noen måte, men jeg tilbyr meg faktisk å prøve å finne ut navnet for deg. vel, trodde du bare skulle dumme meg ut som alle andre. nei, det som er er at da jeg fant filmen, het den ikke noe. det var bare masse tall.Så skiftet jeg navn til noe annet.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Helt ok Da vet desverre ikke jeg noe mer om henne. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Om dere vil tro det greit tro hva dere vil men jeg er ikke han! Det gidder jeg ikke diskutere en gang. Men jeg blir bare så jævla irritert at dere skal være så frekke! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Slapp av da! Man kan ikke bli så sur av det! Man må da få lov til å tulle litt... Endret 1. januar 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Bernard Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 ja, men ikke når det blir mer enn tull. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nå tør jeg ikke si mer her, i redsel for at jeg blir banna pga av surhet i tråden! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Først kritiserer dere utseendet hennes så kritiserer der han, er helt håpløst! Sier mest om dere... Eller mao dere klarer å finne finere damer på nettet! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hun der har jeg da sett i masse filmer!! -Rectal agents 7 -Rip me up 14 -Sit on my face and tell me that you love me 2 -Lustiga flickor 46 -Gargantua Collection 12 -The carpenters wife -Milkmans route 8 -Cumming in winterwonderland 16 Eller kanskje ikke... Lenke til kommentar
Bernard Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Nå tør jeg ikke si mer her, i redsel for at jeg blir banna pga av surhet i tråden! kansje like greit. PSION: Det er ikke nødvendig å poste tull her. dette er en seriøs tråd, der jeg lurer på hvem kvinnen på bildet er. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Seriøst Bernard, hvis du lurer på hvem det er så er dette en utrolig teit plass å spørre. Det finnes sikkert fora på nettet som dreier seg om porr, akkurat som dette forumet dreier seg om hardware. Hva med å spørre der? Tror kanskje du får litt bedre respons der. Og jo, jeg syntes det var litt nødvendig å poste tull her... Edit: Se her, det tok meg ca 8 sekunder å finne et slikt forum til deg Pichunter Forum Praise Google Endret 1. januar 2005 av PSION Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Seriøst Bernard, hvis du lurer på hvem det er så er dette en utrolig teit plass å spørre. Det finnes sikkert fora på nettet som dreier seg om porr, akkurat som dette forumet dreier seg om hardware. Hva med å spørre der? Tror kanskje du får litt bedre respons der. Og jo, jeg syntes det var litt nødvendig å poste tull her... Masse sant der! Var det jeg mente... Måtte bare si det... Lenke til kommentar
Bernard Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 gi et eksempel på porr forum, så skal jeg slutte denne threaden. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Man høster vel som man sår? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) gi et eksempel på porr forum, så skal jeg slutte denne threaden. *fjernet link for ikke å få warn* Endret 1. januar 2005 av fargoth Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Slutt å si deres meninger om utseendet hennes. Jeg vil bare vite navnet. Hun heter Tove og holder til i Skippergata 7. ...Og Tove er da hennes norske alias for Yvana. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg synes vi skal gi ham en liten applaus jeg. Han skapte jo litt liv her da. Jeg la linken i forrige post hvis du ikke så det. Strup den med måte Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 gi et eksempel på porr forum, så skal jeg slutte denne threaden. board.fr**ones.com * kan for eks. være "e" Lenke til kommentar
Bernard Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Slutt å si deres meninger om utseendet hennes. Jeg vil bare vite navnet. Hun heter Tove og holder til i Skippergata 7. ...Og Tove er da hennes norske alias for Yvana. Yvana??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg