embark Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ser ut som russisk hore Hahah, dagens! :!: Men hun var skikkelig Men men smak og behag Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Så, du vet ikke hva filmen heter? Lenke til kommentar
Bernard Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Nei. Ettersom jeg fant den på en internett side for noen uker siden, har min kjære logg blitt slettet. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Du klarer deg nok uten prøv heller å komme deg ut litt å titte på "ekte" jenter... Det er ofte mye mer givende Lenke til kommentar
Bernard Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 på hvilken måte da liksom?"ekte" jenter er IKKE givende. Iallefal ikke de jeg har rotet meg borti. Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 på hvilken måte da liksom?"ekte" jenter er IKKE givende. Iallefal ikke de jeg har rotet meg borti. :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Kansje sette ned standarden litt Lenke til kommentar
Bernard Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Ser ut som russisk hore Jeg ser at du er Moderator. Og kan ikke akkurat si at du gjør en super jobb, ettersom du kommer med unødvendige poster om utseendet til andre mennesker. Skjerp deg! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Noe sier meg at "Bernard" er en ny konto til ett allerede eksisterende medlem, som ikke tør spørre under sitt egentlige nick. Lenke til kommentar
Bernard Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Skurupu, Akkurat. Er det rart kansje? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ser ut som russisk hore Jeg ser at du er Moderator. Og kan ikke akkurat si at du gjør en super jobb, ettersom du kommer med unødvendige poster om utseendet til andre mennesker. Skjerp deg! Nei, det er klart. Fy og fy om moderatorer hadde egne meninger. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) /agreed @ Skurupus post Edit2: Lukter jeg ferie på noen? Endret 1. januar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 det sa jeg jo! I pr0n film Navn? Kan søke etter nevnet på filmen på google. (Håper virkelig ikke at folk tror jeg skal laste ned filmen... Nei for det hadde jo vært kjempe flaut Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ser ut som russisk hore Jeg ser at du er Moderator. Og kan ikke akkurat si at du gjør en super jobb, ettersom du kommer med unødvendige poster om utseendet til andre mennesker. Skjerp deg! Når jeg poster på dette forumet, ser jeg bort ifra tittelen min som moderator og oppfører meg som jeg altid har gjort før når jeg ikke var moderator. Blir teit om vi moderatorer ikke skal få ha ytringsfrihet som alle andre brukere har. Så jeg ser ingen grunn til at jeg skal skjerpe meg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Gef, finn ut hva den andre brukeren til Bernard er! Og si det til oss (ihvertfall meg!). Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hun er tysk tror jeg. Skikkelig cunt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hun var seriøst lite fin. Enig. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Hun var da pen ( ? ) Endret 1. januar 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Bernard Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Slutt å si deres meninger om utseendet hennes. Jeg vil bare vite navnet. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Slutt å si deres meninger om utseendet hennes. Jeg vil bare vite navnet. Hun heter Tove og holder til i Skippergata 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg