Gå til innhold

[GTA]Meget dårlig grafikk i SA. Hvorfor?


Anbefalte innlegg

Hei

 

GTa 3 og VC spillte jeg på PC, men SA kjøpe jeg til PS2.

Jeg må si at jeg fikk et lite sjokk da jeg så grafikken for første gang.

Den var jo så gromsete og ekkel, mye dårligere enn de bildene bak på coveret, og screenshots på internet.

Men jeg vendte meg til grafikken fort. Men så kom en venn over for og spille spillet, og han hadde spillt det hos en annen kar før, han fikk også sjokk over hvor dårlig grafikken var.

Men hvorfor er grafikken så dårlig oss meg?

 

Er det Tven min?

 

Eller kanskje PS2en?

 

Hvordan er grafikken for dere?

 

Kan jeg gjøre noe for at den kan bli bedre?

Endret av Do_the_Bender
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags kabel bruker du? Gammel TV? Om du ikke har RGB-kabel ville jeg absolutt skaffet en. Gir mye bedre bilde enn composite (den som følger med).

 

Edit: Grafikken hos meg er helt topp.

 

Edit2: Om du vil kan jeg ordne et screenshot som viser hvordan det ser ut hos meg.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Bruker den kabelen som følger med. Blir det dritt med den?

Hvilken bør jeg kjøpe da?

 

Edit: Hvordan tar man Screenshot med PS2? Overfører man dem med usb minnekort da?

 

Edit 2: Jeg vil gjerne se hvordan det ser ut oss deg.

Endret av Do_the_Bender
Lenke til kommentar

Bruk RGB-kabel (SCART). Sjekk rundt på nettet. Ikke gi mere enn 150,- for en. De koster som regel fra 80,- og oppover. Få en med separate lyd-utganger. De koster så og si det samme. Om du kjenner noen med en slik kabel så spør om å få teste den.

 

Edit: Jeg bruker PC'n som "TV" og kopler PS2'n til den. (S-videokabel).

Lenke til kommentar

jeg bruker scart, men det er 3 sånne ledninger koblet til den. Den er vel dårlig den da.

Jeg har sett litt på de nettbutikkene jeg pleier og kjøpe fra (elkjøp,gamesmix,lefdal,spaceworld.etc) men fant ingen rgb kabel. Men fant en på spiderman.no, var ikke mye info om den, men tror du den er bra nok?

 

http://www.spiderman.no/shop/asp/product.a...archFor=&PT_ID=

 

Hvis ikke, hvor kjøpte du?

Endret av Do_the_Bender
Lenke til kommentar

Jeg bruker standard kablene som følger med PS2 maskina, synes ikke at det er dårlig grafikk på San Andreas. Kan godt gjøres at grafikken blir litt bedre med annen kable men SÅ mye bedre blir det ikke, kommer ann på hvilken og hvor gammel tv`en er også. Det er jo klart at GTA serien har best grafikk på PC enn PS2. En pc har jo mer minne, raskere cpu, bedre skjermkort og spillene leses fra HD. Hva forventer dere egentlig fra en 4 år gamle svak konsoll som PS2. Klager dere over grafikk så la hver å spille det da og vente til det kommer på pc, så da kan dere få mye bedre grafikk. Grafikk er ikke alt!

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Jeg bruker standard kablene som følger med PS2 maskina, synes ikke at det er dårlig grafikk på San Andreas. Kan godt gjøres at grafikken blir litt bedre med annen kable men SÅ mye bedre blir det ikke, kommer ann på hvilken og hvor gammel tv`en er også. Det er jo klart at GTA serien har best grafikk på PC enn PS2. En pc har jo mer minne, raskere cpu, bedre skjermkort og spillene leses fra HD. Hva forventer dere egentlig fra en 4 år gamle svak konsoll som PS2. Klager dere over grafikk så la hver å spille det da og vente til det kommer på pc, så da kan dere få mye bedre grafikk. Grafikk er ikke alt!

 

Bra sagt, kunne ikke vært mer enig!

Endret av mr. fotball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...