hans A Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Oppdaterte min Siemens i sommer med FW12. Og var inne på siemens sin webside nå og sjekket. Og det ser ut til at det er FW33 som er siste oppdatering. Er det noen som vet hvor mange oppdateringer det har vært i mellomtiden? De går vel ikke fra FW12 til FW33. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Kult! Den firmware-versjonen visste ikke engang jeg om. Det har hvertfall vært noen firmware-versjoner mellom 12 og 33, offisielt har jeg sett 16 og 25. Det har sikkert vært enda fler, men Siemens pleier ofte å hoppe over noen/mange versjoner. Siemens C65, firmware versjon 33, variant x2xx. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Hva ble oppdatert på FW16 og FW25? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hva ble oppdatert på FW16 og FW25? Det står det faktisk ikke en ting om på Siemens sine sider, der står fortsatt hva som er nytt/forandret i firmware-versjon 12... Siemens er litt dårlig til å gi informasjon til vanlig brukere... Lenke til kommentar
hans A Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Ser menyene ble raskere med oppdatering fra FW12 til FW33. Får håpe kamerafunksjonen slutter å låse seg også. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dette hører vel til under programmer spill og os, ikke åpen diskusjon om mobil. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det ser også ut som at Siemens bare har lagt ut firmware-versjon 33 for C65 med den norske varianten (variant x2xx), fler kommer vel etterhvert... Lenke til kommentar
TMH Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvordan ser man hvilken FW-versjon man har i *#06#? Lenke til kommentar
TMH Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg kjøpte forresten min på Spaceworld's nettbutikk på søndag. Fikk den i posten i går, med en liten overraskelse når jeg skulle skrive SMS; Ingen norsk T9! - bare dansk! Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg kjøpte forresten min på Spaceworld's nettbutikk på søndag. Fikk den i posten i går, med en liten overraskelse når jeg skulle skrive SMS; Ingen norsk T9! - bare dansk! Mangler du fortsatt norsk T9? I så fall, kan du laste den ned herfra. Hvis du vil laste den ned via WAP, så bruk denne URL-en her: http://communications.siemens.com/repository/786/78640/t9no.ldb Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Dette hører vel til under programmer spill og os, ikke åpen diskusjon om mobil. Riktig det, snakk om OS versjoner på C65. -Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå