Cenyon Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Noen som vet om et prog jeg kan laste ned for å ta screenshots av filmer? Eller en avspiller med den funksjonen for den saks skyld. Cenyon #topic endret av moderator jankee# Endret 6. februar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 bruk den gode gamle prtscn eller "print screen" knappen! åsså lime du inn i paint... kansje ikke den beste løsningen ettersom man bare kan ta 1 bilde om gangen! men d er bedre en ingenting! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Da får du et veldig fint helt sort bilde. VirtualDub/VirtualDubmod kan lagre stillbilder fra filmer. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg får nå ikke sort bilde men. Lenke til kommentar
Cenyon Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Da får du et veldig fint helt sort bilde. VirtualDub/VirtualDubmod kan lagre stillbilder fra filmer. Takker Ser ut som et bra program, men jeg er ikke sikker på om det er mulig å lagre i .jpg med det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg får nå ikke sort bilde men. Vet at f.eks. WMP har beskyttelse mot PrintScreen, så alt du får er et svart bilde, eller lignende. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 ctrl+i er snarveien for å ta screenshot i Windows Media Player. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg får nå ikke sort bilde men. Vet at f.eks. WMP har beskyttelse mot PrintScreen, så alt du får er et svart bilde, eller lignende. Det er ikke en beskyttelsen, men det kommer av at filmavspilling er hardware-aksellerert. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Oja, da har man lært noe nytt i dag også. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 som sagt oppe i denne tråden er VirtualDub & VirtualDubmod er ganske bra ja. snagit 7 er ikke verst heller. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 fraps er ett bra programm til å ta screenshots og video!! men det er mest for spill! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå