Kirkbakk Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei, Her tenkt å kjøpe denne pakkeløsningen fra Komplett: Pakkeløsning Har ett spørsmål: Har fra før denne rammen: DDR-dimm 3200 Vil denne passe sammen rammen som følger med i pakken? har timing på rammen noe å si? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Kirkbakk Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Pakkeløsning? dette? Nei, jeg skal kjøpe denne pakken: Pakkeløsning med HK, Cpu og Ram I denne pakkeløsningen følger denne rammen med. Det jeg lurer på er om denne rammen passer til rammen som følger med pakkeløsningen da jeg har en sånn type ram liggende hjemme. Skjønner du nå? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Det er ikke spesielt lurt å kjøre 2 så forskjellige brikker, det vil nok bare resultere i krasj. Særlig fordi Cas Latency på den ene er 2.5 og den andre 3. Selg den gamle RAM'en og kjøp en til av den der, eller omvendt. Du kan jo selvfølgelig kjøre begge på CL3, men det vil jo gå treigere. Jeg hadde masse problemer med minne en gang, selv om det var samme merke på begge brikkene, men den ene var fjorårets modell... you see? Endret 2. januar 2005 av dimdal Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Pakkeløsningen er bare marginalt billigere enn o du selv plukker fra "hyllene" hos komplett. -Så hvis du finner igjen hovedkortet og cpuen, kan du jo selv velge hvilke minne du vil ha, så tar du to like brikker. Tror det er best. -Siden det er snakk om socket 754, kan du også velge EN 1024 brikke. -Du bestemmer Lenke til kommentar
Kirkbakk Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Tusen takk for all hjelp Blir så jeg bestiller komponentene hver for seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå