ClawHammer Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Viste ikke hvor jeg skulle poste denne så dere får bare flytte den... Hei jeg har en ISO her jeg skal brenne på ei plate som image.. Har nero 6,3 å skal brenne 749mb inn på en 700mb plate.. Går dette eller må jeg brenne den på en dvd plate da ? (har prøvd å overbrenne men det gikk ikke) Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Tviler sterkt på at du kan overbrenne så mye, overbrenning er på det meste 2-3MB tror jeg og selv det er risikabelt. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvis du allerede har prøvd å overbrenne den tviler jeg på at det går. Kjøp deg noen 800MB cd'r eller konverter imagefilen til en annen type og håp på at den blir mindre. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hvis det er en ISO-fil (CD-image) på 749MB så går den fint inn på en 80min. plate uten overbrenning. Grensa ligger på ca. 800MB Edit: Men kun om du brenner den som image. Ikke hvis du brenner den som en fil. Endret 2. januar 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ja, det er også en viktig faktor: Har du brent den som vanlig data-cd eller på Recorder->Burn Image? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Får man kjøpt 800mb plater i norge? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Sikkert. Sjekk på www.komplett.no , www.mpx.no og www.netshop.no Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ein kamerat av meg hadde samme prob.... Berre velg brenn image fil inne på nero, Så skal det funke.... kansje du må aktiver overbrenning og... Eg har gjorde det til han så funka det fett... Men ikkje som data cd! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Funket ikke å jeg finner ikke noen 800mb(90min)plater Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Eg har plater som er 90min/800Mb(eProformance). Men når eg skal brenne ut noken filer som blir tilsamen 750Mb så kjeme da opp cd'n har ikkje nokk plass til å brenne dette eller noke.(eg bruker nero 5 eller 5.5) Kva kan eg gjere for at eg skal få brennt filene mine på 1 cd? Btw 90min/800Mb cd'a fekk eg kjøpt på mobildata. Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det ligger faktisk en guide her på siden om hvordan man kan overbrenne ei CD (hw.no). Har selv kjøpt 800MB/90min-plater på komplett.no, så det skulle ikke være umulig å finne. Du må aktivere overbrenning i NERO, og forsikre deg om at brenneren din støtter det. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Eg har plater som er 90min/800Mb(eProformance).Men når eg skal brenne ut noken filer som blir tilsamen 750Mb så kjeme da opp cd'n har ikkje nokk plass til å brenne dette eller noke.(eg bruker nero 5 eller 5.5) Kva kan eg gjere for at eg skal få brennt filene mine på 1 cd? Btw 90min/800Mb cd'a fekk eg kjøpt på mobildata. Du må stille inn noe på nero File -> preferncens -> expert features-> enable over burn 90 -> så etter det brun image :-) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg strevde med akkurat dette for en stund tilbake, da jeg skulle brenne backup av Morrowind.. Jeg åpna iso'en i daemon tools, og kopierte over alle filene som lå der inn i en egen mappe, og brant de rett på cd'en derfra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå