Gå til innhold

oppgradere fw på s65

Anbefalte innlegg

Som så mange her sier har jeg problemer med å oppgradere firmware til 25. Har nå fw 12. Når jeg kjører oppgraderingen leter den bare etter com1 og jeg har en usb kabel (kabel 540). Er det mange andre som har dette problemet også??

Har også prøvd å oppgradere manuellt flere ganger, men den finner ikke noen kabel. Er litt varm på dette da jeg ikke hadde noe problemer i oppgraderingen til fw 12. Håper noen kan gi meg noen kloke råd !!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du ser på siemens sine hjemmesider så står det at dca-540 ikke fungerer til softwareoppgradering. man kan kun bruke 500 og 510 til dette...men jeg har hørt historier om folk som har ringt siemens' kundetelefon og sagt at de virkelig trenger å oppgradere software på mobilen, så fikk de gratis tilsendt en dca-510. kjøpte min kabel selv, men det er jo verdt et forsøk

Lenke til kommentar
  norma_saw skrev:
llitt OT men prøver alikevell, hvordan synes du telefonen er ellers? må ha ny telefon, og vurderer denne, er den verdt pengene? mye trøbbel?  bvirkelig sugen på ny tlf.

Jeg vil kalle den en billig 'high-end'-telefon. Kameraet på den er kanskje det dårligste 1,3 megapikselkameraet på en telefon, men S65 er kanskje den billigste 1,3 megapikseltelefonen også, og den duger egentlig ganske bra hvis det er ganske lyst der du tar bilde.

S65 review på Club-Siemens (det finnes også mange andre tester av S65 på Internett).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...