Linntherese Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Hei! Har en stasjonær IBM Think Centre med Windows 2000. Har nå kjøpt en ekstern cd-brenner (Plextor) med USB-kabel. Problemet er at dataen ikke registrerer at jeg har koblet til CD-brenneren. Jeg har prøvd å skru dataen av og på, men dette hjelper ikke. Har også prøvd å installere driveren til brenneren først, men det hjelper ikke det heller. Hadde også problemer med dette da jeg skulle sette inn Kingston usb-penn i usb-porten. Men har installert skriver og høyttalere i USB-portene, og dette gikk bra. Noen som vet hva problemet kan være?? Takk for all hjelp!! Hilsen Linn Endret 2. januar 2005 av Linntherese Lenke til kommentar
-=Super-Geir=- Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har hatt litt erfaringer med at det hjelper med å seneste service pack Det burde man jo ha uansett.. Hvis du har det, vet jeg vel egentlig ikke så mye annet enn standard svaret: Start -> Run -> CMD -> Format c: Lenke til kommentar
Linntherese Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Har prøvd å installere seneste service pack, dette hjalp ikke... Kan det ha noe å gjøre med hastigheten på usb-porten? De nyeste usb-portene har vel en høyere hastighet... Dataen er 1 år gammel, så kanskje usb-portene er for trege for en cd-brenner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå