Geir88 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei. Lurer på om det finnes noen DVD-Brennere på markede som både har S-ATA tilkobling ig samtidig kan skrive Dual Layer (DL)... Har ikke funnet noen sålangt.... Blir glad for svar Lenke til kommentar
Valent Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) nop finnes S-ata Adapter .. Endret 1. januar 2005 av Valent Lenke til kommentar
skyline Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Joda, Plextor PX716SA har begge deler! Lenke til kommentar
-=Super-Geir=- Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Men da skal du vel være villig til å legge ut de ekstra spenna da? Kjørte alltid Plextor før, men synes det er litt overkill prismessig nå. Hadde heller ventet en måned om det går... Da får man sikkert ikke IDE baserte brennere lengere... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Enig, prisen er syk. Har en Plextor Premium som jeg betalte 1000kr for i fjord, CD-brenner! Er veldig fornøyd med den da, men kjøpte nettopp en NEC ND-3500 dvd brenner og er også veldig fornøyd med denne også.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hva er poenget med sata brennere egentlig? de får vel nok båndbredde fra EIDE ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Denne hører ikke hjemme i Annet om hardware. Flyttes til lagringsmedier. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 OBS! på at S-ATA DVD-Brennere ikke virker med alle S-ATA kontrollere! Virker IKKE sammen med promise eller Highpoint for eksempel. Skal dog virke med intel S-ATA kontrollere, virker også sånn nogenlunde med silicon image S-ATA kontrollere. Du kan jo kjøpe en IDE til S-ATA converter, det er uansett bare en slik som er innebygd i PX716A når den kommer også. Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 når jeg prøvde med overgang fra ide til s-ata fungerte det ikke å brenne, tror det var på en highpoint kontroller. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 OBS! på at S-ATA DVD-Brennere ikke virker med alle S-ATA kontrollere! Virker IKKE sammen med promise eller Highpoint for eksempel. Skal dog virke med intel S-ATA kontrollere, virker også sånn nogenlunde med silicon image S-ATA kontrollere. Du kan jo kjøpe en IDE til S-ATA converter, det er uansett bare en slik som er innebygd i PX716A når den kommer også. Alle S-ATA II kontrollere (eller vanlige S-ATA kontroller visst det finnes) som har støtte for ATAPI kan brukes til S-ATA brennere. Jeg gikk selv på denne tabben da jeg kjøpte min Plextor og endte opp med å måtte bestille meg en S-ATA II kontroller i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå