Rykende_Kaffe Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 det er rett og slett dumt gjort :!: jeg skjønner ikke engang hvordan han har klart å få modde stash til så mye penger. hehe..det er egentlig ganske lett, bare til og kjøpe 6-8stk blå kald hode lys 4 meteor lights, 4 delta vifter, 4 plexi glass, 2 viftestyringer, you name it skal ikke så mye til før prisen blir noen lapper. hehe hva skal man med alt det? trenger ikke mer en max halvparten av det liksom Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dette kan også være en Hobby som folk har , jeg liker og fikle litt med toweret mitt , men det betyr ikke at du bør Ha en stilig pc er sånn ''se på meg'' og det liker jeg Det er ikke bare Case ' en som er barsk Det er også HW en liskom vis du skjønte Du case modder ikke så sinnsykt på en athlon 1600 liksom (kansje di gjør det men du drar den ikke med ut blandt folk) Lenke til kommentar
slez Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 jeg har sittet her å sett på noen bilder av kabinettene til noen av dere på forumet og jeg må si jeg er litt imponert og hvor mye penger folk gidder å legge i å kjøpe neon lys, lys rør og tower med plexi glass. jeg skjønner egentlig ikke hva dere skal med det. sitter dere virkelig mere under bordet å ser inni maskina enn dere ser inni skjermen? :!: Jeg her helt enig med deg, hvorfor bruke penger på stygge lys som står og bliker. Nei bruk dem heller på maskinvara. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 jeg sier bare: ikke bruk mye penger på casemodding enn nødvendig, lær deg heller å skaffe ting gratis jeg er enig at det blir stygt med masse lys og stæsj, men en skikkelig modd ser bra ut Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Lys i mange farger er stygt , men en farge over hele toweret er nice vis du ikke ser lys rørene og det lyser bra Lenke til kommentar
thaNg Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvorfor gidder du og klage på casemodding ? det er bare lame, hvorfor ser du i det hele tatt på CASEMODING hvis du syntes det er så tåpelig Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 noen som har kutta ut lesinga i jula? jeg bare lurte på hvorfor så mange hedde det. åja nå har jeg fått et svar på det. men folkens. kom jeg men no sånn utalelser om at Neon lys og lys rør var idiotisk da? hvorfor sier dere til meg at det er idiotisk å ikke ha det da? og hvorfor det er idiotisk å spørre om det? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 usortert modding er STYGT, f eks, et grønt lys der, blått, lampe på 60 w. osv. Men organisert modding er bare lekkert. f eks at neon lyset er blått oppe og nede og danner formasjoner på glasset osv. Det må være planlagt. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Enig med chokke. Det må hvere planlagt. helst skal ikke selve lysa vise. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har brukt en del penger på kabinett, grunnen til dette var at jeg ville ha et kabinett som hadde god kvalitet, god luftgjenomstrømning pluss at det så stillig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå