wil Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 jeg har sittet her å sett på noen bilder av kabinettene til noen av dere på forumet og jeg må si jeg er litt imponert og hvor mye penger folk gidder å legge i å kjøpe neon lys, lys rør og tower med plexi glass. jeg skjønner egentlig ikke hva dere skal med det. sitter dere virkelig mere under bordet å ser inni maskina enn dere ser inni skjermen? selv har jeg da et Noise Control kabinett med en skyvedør på. dette kabinettet synes jeg er fint og passer meg ypperlig. eneste gangen det kunne vært litt tøft med modda kabinett er på et mørk rom om natta. da er det fint med alle lysene. men egentlig så blir man jo bare distrahert av alle lysene i pc`en. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Enige der. eneste mitt kabinett er dyrt pga det er Lian Li (pc75b). Men kommer ikke til og lage noe "juletre" inni der . Eneste jeg har er UV (blackligth) som gir en perfekt rolige fin belysning som man kan se på uten og måtte slå av pga. lys i øyene.men men.. smak og behag er vel det meste som teller. Endret 1. januar 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 herregud noe så idiotisk å klage på folk fordi du ikke liker Casemoding det er opp til en og en vær.... liker du et kjederlig kabinett Greit... det er SMAK og BEHAG Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 herregud noe så idiotisk å klage på folk fordi du ikke liker Casemoding det er opp til en og en vær.... liker du et kjederlig kabinett Greit... det er SMAK og BEHAG Er enig med darkstarr, helt idiotisk Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Går jo ann å modde ett kabinett uten å få det til å se ut som ett juletre. det er bra. men ser veldig mange som bare hiver alt mulig inn i kabinettet sitt. bit-tech.net er ett sted der de har mod's med litt mer "klasse". hvertfall i mine øyne. Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 enig med darkstarr jeg og.... jeg liker at det er lys og vindu Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 det er SMAK og BEHAG Støttes! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det kan være stilig, vise seg fram litt på LAN f eks Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er en grunn til at de fleste av oss ikke har juletre inne med lys å full pakke hele året:) Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Til trådstarter: Skal du ha lys kan du gå på diskotek. Skal du ha lyd også. Dette respekteres! Har noen katoder jeg å, men de ligger i skuffen nå om dagen.. Greit å ha litt arbeidslys også Smak og behag. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Har nå et svart Chieftec Dragon Bigtower, og skal ikke gjør noe som å skjære hull i side døra o.l dette er du lei om en måned uansett!! (Har erfart det) Kanskje jeg støydemper det eller noe, men jeg kommer ikke til å bruke dremel eller stikksag til noe som helst. Jeg liker det best stilrent, men smaken er som baken, den er delt!! Tar forbehold om skrivefeil siden jeg er litt trett, det var jo nyttårsaften igår!! Edit: Skrivefeil... Endret 1. januar 2005 av tori13 Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 enig med darkstarr Lenke til kommentar
rakfisk Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Sjølv hadde eg nok aldri gidda å bruke mykje peng og mange timer på å "modde" kabinettet. Smaken er som baken! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 det er vel ikke så mye peng inblanda når du modder da. verktøy har de fleste noe av, plexi er lett å skaffe gratis/billig, katoder og vifter osv. koster jo ikke mye. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Jo vis du kjøper bare det dyreste og dårligeste, jeg vet om en som har brukt 1500 på et q-tec kabinett!!! M-Y-E på et slikt kabinett!! Edit: Skrivefeil Endret 2. januar 2005 av tori13 Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jo vis du kjøper bare det dyreste og dårligeste, jeg vet om en som har brukt 1500 på et q-tec kabinett!!! M-Y-E på et slikt kabinett!! Edit: Skrivefeil ååh fy jeg moddet et q-tec en gang bare på gøy. brukte ikke annet en "reste" deler fra andre gamle ting, ble ikke noe bedre Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jo noe som kjøper bare det dyreste og dårligeste, jeg vet om en som har brukt 1500 på et q-tec kabinett!!! M-Y-E på et slikt kabinett!! det er rett og slett dumt gjort :!: jeg skjønner ikke engang hvordan han har klart å få modde stash til så mye penger. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Jeg liker ikke å sitere meg selv så jeg har laget en link så jeg slipper å gjøre akkurat det http://forum.overklokking.no/index.php?sho...dpost&p=2997006 Endret 2. januar 2005 av zandro Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 det er rett og slett dumt gjort :!: jeg skjønner ikke engang hvordan han har klart å få modde stash til så mye penger. hehe..det er egentlig ganske lett, bare til og kjøpe 6-8stk blå kald hode lys 4 meteor lights, 4 delta vifter, 4 plexi glass, 2 viftestyringer, you name it skal ikke så mye til før prisen blir noen lapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå