Hansy Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg vil ha kritikk på noen bilder jeg tok når jeg og pappa var på tur... Dette er et krigsminne på wikran,skiltet tydelig og fint i forgrunnen,krigsminnet i bakgrunnen litt uklart,kunna ikke bruke kameraet på disse bildene,så det ble ikke så bra... Dette er tatt av meg,av bilen vår,rumpa ut fra noen fine blomstrer.. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 På det første som kom motivet midt i bildet og når den tekniske kvaliteten var veldig dårlig så ble resultatet veldig trist og kjedelig. Du burde også prøvd å fått et utsnitt uten himmelen, den er overeksponert og bare forstyrrende. På bilde nummer to er det for mye forgrunn og for lite bil pluss at man får en følelse av at bilen er på vei ut av bildet. Du har valgt to motiver og lysforhold som gjør det veldig vanskelig å ta gode bilder. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det første kunne trengt seg en runde i PS, og det andre var virkelig kjedelig Men prøv å fiks opp det første litt, så kan det sikkert bli bra Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 "Nybegynner bilder av meg" Tenkte at det var bilder av deg jeg, ikke tatt av deg.. Skikkelig skuffet... Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 En liten justering for å vise alternativt utsnitt og resultat av litt enkel fargejustering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå