sebbern Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Info på vedlagt bilde.. Agp er ikke i bruk. Dette kan redusere ytelse.. Minne satt av til agp porten: 64mb ,, jeg har 256 mb skjermkort! Noen som vet hva dette har å si for meg? Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Kom til å tenke på at jeg resetta hovedkortet for en måneds til siden.. Skulle vel da vert posta på hovedkort Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Sjekk BIOS-instillinger og om du har installert chipset-driverne. Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Fikk satt opp til 256 mb skal sjekke nå Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Men hvordan ser jeg om chipset driverene er installert? takker for svar. fra folk som gidder å restarte maskina Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Står et kryss framfor Agp Driving Value.. Så står det DA bak.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 gå inn på maskinvare behandlig. der ser du hva som er installert og ikke. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Eller bare installer chipsetdriverne uansett. Så er du sikra. Edit: AGP Aperture size du stilte på? Endret 1. januar 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Ja, ligger dem på xp cd-en eller burde jeg laste ned nye som sikkert er oppdatert? Noen forslag til ok drivere? Har epox kt 600 Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Eller bare installer chipsetdriverne uansett. Så er du sikra. Edit: AGP Aperture size du stilte på? Ja, den stod på 64.. Da jeg satte den på 256 stod det at 256 mb minne var satt av til agp porten.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) De ligger ikke på XP cd-en. Last ned de nyeste fra nettet. Om du har VIA-chipset (som jeg tror du har) finner du de på VIA's hjemmesider. AGP Aperture size har ingenting med minnet på skjermkortet å gjøre. Det er bare hvor mye system-minne du vil at skjermkortet skal ha tilgang til. Setter du den til 256 kan skjermkortet bruke de 256 du har på skjermkortet pluss 256 av system-minnet. Aperture size er bare hva skjermkortet KAN bruke. Det kan fremdeles brukes til andre ting. Endret 1. januar 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
sycho Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Er det viktig å ha på fast write ? Husker ikke knappen for å starte BIOS :\ EDIT: Har Geforce 6800 LE og sliter litt med ytelse Endret 1. januar 2005 av sycho Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Fast Writes har leg hørt gir minimal ytelsesforbedring og kan gi ustabilitet. Jeg har den skrudd av på mitt 6800-kort. Standard BIOS-knapp er DEL (delete), F1, F2, F10 og et par andre. Noen har Esc også. DEL er vel den mest brukte. Lenke til kommentar
sycho Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Noen andre som har noen formeninger ang. Fast Write on/off ? Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Alt er i orden nå.. Takker for gode svar sedsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå