Gå til innhold

Nye høytalere - Hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gale er søppel. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, i den prisklassen så er det ingen som slår Cerwin Vega. Evnt at du kjøper noen stativhøytalere. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med mine v12f. v10f koster bare 200 kr mer en galene, og spiller mye bedre.

Lenke til kommentar

Hva du får mest glede av vet du bedre enn noen andre. Du har ikke så veldig mange modeller å velge mellom, siden budsjettet ditt er såpass stramt. Hvis du også vurderer å kjøpe brukt er det litt mer å velge i. Du kan for eksempel risikere å finne B&W DM602 eller Dali 5005 brukt til rundt to høvdinger.

De to høyttalerene som er nevnt lenger oppe i tråden er veldig ulike. Cerwin Vega er masse bass og morro, men blir fort slitsomt å høre på i lengden. V serien er heller ikke den beste serien CV har hatt på markedet. Gale høyttaleren er en helt grei budsjetthøyttaler, og den gir faktisk litt trøkk fra seg.

Hadde jeg hatt ditt budsjett, ville jeg vurdert en stativhøyttaler, f.eks Psb Alpha, Dali Concept 2 eller B&W DM303. Nå er jeg av typen som setter kvalitet over kvantitet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...