Audun B Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 **Sorry for at bildet ble så langt** Hei og hopp. I dag så var jeg litt på nett med FireFox, og kjørte MSN Messenger. Alt var fryd og glede. Men så trykka jeg på den epost innboks linken i MSN fordi jeg hadde fått to nye e-poster. Når jeg koblet av og logget ut. Så var disse jævlarne på skrivebordet mitt (se bildet). Og de vil absulutt ikke bort. Ikke noe "Delete", ikke noe høyre museknapp visning, ikke noe Ad-Aware respons, ikke noe med Norton Antivirus, ikke noe i "Legg til og fjern programmer", ikke noe noe sted. Disse ikonene vises ikke i noen "Windows Explorer" eller inne i den mappa som heter skrivebord inne på brukeren. Det er kun på skrivebordet disse vises. Hvordan i helvete skal jeg få bort denne dritten her? Kan ikke flytte på iconene engang. Vil helst ikke formatere, så prøv å gå rundt det. Ellers er jeg åpen for alle svar. Mvh Audun Bekkos Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 ..du har sikkert prøvd allerede.. Men, er du sikker på at filene (.lnk) ikke er skjult? At du har huket av "vis skjulte filer" / "show hidden files" i alternativene til Explorer'n !? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Her her her ooog herl Har du nok nå? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ingen problem. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=352813 Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Hehe. Takker og bukker for all hjelpen din, ikkeno. Jeg prøvde å søke jeg og, men uten så mye hell. Men det er nå så. Status : Laster ned div programmer for å kjøre tester. Svar kommer etter de testene. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ikke noe vits og skylde på IE her. Dem har du klart og legge in selv. Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Alle som har litt kunnskap på data bannlyser jo IE i lange baner jo. Over hele nettet. De har jo "Temporary internet files", hvis du først har gått inn på en side med dritt så har du det der, det har cokkies med diverse sikkerhets greier, and so on. Er ikke rart det går galt. Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nok et bevis på IE + nybegynnere fører bare vondt med seg Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Jupp jupp. Fikk fjerna det med den guiden til jan fredrik. Takker og bukker for hjelpen. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 IE ja seff altid IE. Det der kommer fra MSN plus. Lenke til kommentar
Blyfri Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hehe, jasså så du har fått d dritte der du å hæ? trudde d bare var meg som var så heldig:) Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Du og jeg og et lass med andre har fått detta skrotet . Hehe. Fikk det bort da. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Enkelte browsere burde vært merket med advarsel... prøv sickel.net/warning.html med msie og en annen browser (prøv gjerne den andre browseren først og ta en titt på kildekoden i fall noen frykter at jeg driver med noe kødding..) M. Edit: Jøss, innlegg 100, jo.. Endret 4. januar 2005 av mysjkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå