Gå til innhold

Pcen henger seg

Anbefalte innlegg

Hva i hell.... er gale her? Pcen min klikker hele tia (RESTART må til for å få sviv på den igjen)... Å kan bare ikke fatta hva det kan være. Jeg vet det ikke er OPet, tror heller ikke det er varmen.... For en AMD 64 3500+ tåler vel mer enn 40grader? å selve pcen er på runt 35til40 grader (7kabinettvifter 2psu vifter 1cpu)... Før lå pcen på runt 50grader på sommertida (det var pcen jeg hadde før....) Vis det ikke er varmen, hva er det da? Noen av komponentene som ikke passer helt sammen? dette har jeg:

HK: K8N Neo2 Platinum

CPU: AMD64 2.2GHz 3500+

RAM: TwinMOS PC3200 TwiSTER DDR 512MB CL2 Chip = WLCSP

(DDR-PC400MHz)

HDD: WD, 120IDE 8mb - 160IDE 8mb - 200S-ATA 8mb

Skjermkort: GeForce FX 5200VS

PSU: Thermaltake Purepower Butterfly 480W

Takk for alle svar.... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan klikker den da? Fullstendig frys, eller er det blåskjerm? Om det er blåskjerm, vennligst gi en kort beskrivelse av feilmeldingen (eksempelvis IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL). Det kan jo være en litt kræsj mellom hovedkortet og minnet, det er mulig det bare er et rykte, men jeg har iallefall hørt at MSI-hk og TwinMOS ikke er noen super kombinasjon.

Lenke til kommentar

Hmm, kjørte testen. Trodde den skulle stopp av seg selv, mn den stoppa ikke etter "pass: 8" så jeg trykka esc.... Det sto ikke noe errorer.... Så da er ramma fine? Jeg la merke til att det sto 200MHz på ramma... :hmm: hva da 200MHz? Håper det ikke er ramma som er 200MHz, for de er 400MHz... :blush:

Noen forklaringer?

post-25-1104857216_thumb.jpg

Endret av Sjeva
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...