Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Noen her som spiller Omerta? For de som ikke vet, Omerta er et online mafia-spill, noe slikt som Norwegian Mafia. Orker ikke fortelle for mye, men anbefaler dere å prøve det. Man lærer fort hva man bør gjøre. www.barafranca.com Lenke til kommentar
magio Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Spilte det før men ble drept Gadd ikke mer etter det. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Er det gratis? Det ser ut som det er gratis. Du må sikkert berre "bli medlem". Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Det er helt gratis, men om man betaler 30 NOK så får man oppgradert clicklimiten sin. Siden det er så mange som spiller det kan du bare requeste 11 sider i spillet per minutt, om du donerer penger over SMS så blir denne høynet til 40 requests per minutt. Hvor langt kom du da, magio? Endret 1. januar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Sh1z Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Spillte også Omerta, men, seff, ble skutt i huet....Så jeg gadd heller ikke å spille det ....Hadde allerede lånt 10.000 hos en kompis,så da slipper jeg å betale gjelda tilbake Lenke til kommentar
magio Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hvor langt kom du da, magio? Tror jeg ble en Thief. Er det kommet noe nytt i spillet i det siste eller? Spiller et annet spill nå, Republic Online, type textbasert "rollespill". Ligger på 18. plass der! Join Venezuela hvis dere prøver det Endret 2. januar 2005 av magio Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 www.space-cake.com spiller jeg noen ganger. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Har nettopp begynnt med Omerta er delivery boy Har man en sånn link her man kan trykke på å få flere points eller noe? vis det hvor finner jeg den? Og Hva er den Clicklimiten som er på 11 som kan bli til 40 vis du donerer? Edit: Og hva betyr % som vises på sidene Crimes og nick a car? Endret 10. januar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
magio Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har nettopp begynnt med Omerta er delivery boy Har man en sånn link her man kan trykke på å få flere points eller noe? vis det hvor finner jeg den? Og Hva er den Clicklimiten som er på 11 som kan bli til 40 vis du donerer? Edit: Og hva betyr % som vises på sidene Crimes og nick a car? -Du kan bare klikke på 11 sider i minuttet. -Prosentene viser hvor stor kjangs det er for å lykkes. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Okay donerte til spillet jeg, var så bra, så 30 kr kan vel ikke skade Er det noen her som har spillte lenge som kansje har noen tips til en n00b? Endret 10. januar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Hmm, noen tips, egentlig ikke. Men bare fortsett å trykk, selv om du havner i fengsel og slikt. Og når du ikke har familie, prøv å ha under 100 000 dollar i lommen din, så slipper du å bli stjålet fra. Når du blir Thief bør du få deg en familie. Det teite med donate er at den går ut etter 28 dager. Da er du tilbake til det samme, gamle driten. Endret 10. januar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Har faktsik hatt 500000 nå uten at noe har blitt skjedd, har kjøpt vest body guard og assult rifel og alt nå, så føler meg sterk Og ingen har prøvd å drepe meg enda heller, håper heller ingen vil, jeg får pase på hva jeg gjør så lever jeg kansje lengst mulig Edit: Fredrik hva heter du på omerta? kan jeg legge deg til venne lista tror du? Endret 10. januar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 kaller meg fredrikrb, do as you please. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Er ikke vits, ble nettopp drept at det går ann, spillt i 2 dager så blir man drept, det var jammen kjedelige greier. Edit: Giftigman heter jeg nå lagde ny profil, har så lyst til å ta igjen, men jeg vet jo ikke hvem som drepte meg er. Endret 10. januar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Er ikke vits, ble nettopp drept at det går ann, spillt i 2 dager så blir man drept, det var jammen kjedelige greier. Edit: Giftigman heter jeg nå lagde ny profil, har så lyst til å ta igjen, men jeg vet jo ikke hvem som drepte meg er. Det er litt av gamet, du må ikke stjele fra noen når du ikke har famile. Da blir du som regel kverka. Bare stjel biler og gjør vanlige crimes. Ikke stjel fra noen. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg hadde ikke stjelt fra noen, hadde bare litt for mye penger ute, det var nok derfor jeg ble drept. men jeg har kommet lengere med denne nye accounten nå værtfall, håper jeg blir shoplifter idag Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Putt pengene i banken, low-ranked brukere med mye penger er attraktive. Nå har jeg 2.6 mill på konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå