TanglewoodD Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 kommer Pamela til å dø!? da dør silikon verden å`... Hørte hu hadde en slags blod sykdom.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeez, vel. Hun har vel sykdommen Hepatitt-C. Men, jeg tror nok det skal mer til for å drepe vår alles Striperella! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Jeez, vel. Hun har vel sykdommen Hepatitt-C. Men, jeg tror nok det skal mer til for å drepe vår alles Striperella! hehehehhehe, joda jeg får vel ta hu først. Noen sett Pamela stolen homevideo? Jeg og noen kamerater så på den.. etter det så plystrer alle som Tommy Lee.. Sykt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 tviler på at hun dør med det første, kommer veldig ann på hva hun gjør hepatitt C, har i senere tid nesten bare dukket opp sprøte narkomane, hepatitt C kan føre til korniske betenelser i leveren og arr danelse, hepatitt C dreper skjeldent, og når den dreper er det ofte Hiv/aids, alkohol eller narkotika i bilde. det finnes ingen vaksiner eller direkte kur, og hepatitt c, smittede bruker bare medisiner når de blir syke(betenelse i leveren eller andre lever sykdommer) har man blitt smittet bør man drikke veldig moderate mangder alkohol, og andre ting som kan skade leveren(visse medikamenter) Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Siliconet trekker opp i hjernen vet du... :!: Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 tviler på at hun dør med det første, kommer veldig ann på hva hun gjør hepatitt C, har i senere tid nesten bare dukket opp sprøte narkomane, hepatitt C kan føre til korniske betenelser i leveren og arr danelse, hepatitt C dreper skjeldent, og når den dreper er det ofte Hiv/aids, alkohol eller narkotika i bilde. det finnes ingen vaksiner eller direkte kur, og hepatitt c, smittede bruker bare medisiner når de blir syke(betenelse i leveren eller andre lever sykdommer) har man blitt smittet bør man drikke veldig moderate mangder alkohol, og andre ting som kan skade leveren(visse medikamenter) Svært så mye du veit a? liksom doktorn! "google er din venn" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 google, tv, skole.. utrolig hva som finnes av info der ute Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Er du tilfeldigvis 14 år? :-) Endret 1. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Er du tilfeldigvis 14 år? :-) Mye kan tyde på det. hehe Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Er du tilfeldigvis 14 år? :-) Huff, virker som om noe er galt med morsmelken nå om dagen. Samtlige smårollinger jeg har møtt på i det siste har fått Forest Gump til å fremstå som den reneste Stephen Hawking. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 På tide å hente fram det gode gamle spanskrøret. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Igjen så sporer man av.... Til trådstarter: Når man stiller et spørsmål og får svar er ikke rett handlemåte å kaste dritt til dem som har noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg