Mozilla Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Hei. Jeg og noen kamerater har planer om LAN i morgen. Jeg lurer derfor på om min bærbare maskin er "god" nok til å spille spill som COD, Rainbow Six, Counter Strike osv. Under er en link til en side som inneholder informasjon om min PC. På forhånd takk for alle svar. http://www.schnaeppchenjagd.de/html/Home/C..._a_7911384.html Edit: Hva tilsvarer denne hastigheten i Pentium? Endret 1. januar 2005 av Mozilla Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Ingen her som har peiling altså? Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Faen dere er teite! Tisseromper!!!! Lenke til kommentar
mastatekno Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 best med 512 ram men... det står ikke noe om grafik korten der så jeg vet ikke men du trenger bare 64MB i grafikk kort for å takle Rainbow Six helt okay..-.. greit å kjøpe en laptop der hvor det står mer info om den... sjekk www.multicom.no der har du spille maskiner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå