Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Siden www.hw.no ble avvist- Hva er feil?


Anbefalte innlegg

Hei, og et riktig godt nytt år!

 

Da jeg kom hjem i natt å skulle lese litt vg og slikt før jeg lalla, så fikk jeg følgende beskjed fra Mozilla Firefox når jeg skulle gå inn på en side, eks: "Varsel: Siden www.vg.no ble avvist!" Slik var alle sider, bortsett ifra sikre sider som nettbanken og gmail osv, de funka, pussig nok.

 

Explorer ga meg ikke denne beskjeden, men nekta meg bare å surfe. Så til det rare. Dette er kun når det kommer til websurfing. Steam og MSN fungerer!?!? Og det funka til og med greit i natt å pinge websider, men jeg kom meg ikke inn, på andre en https sider.

 

Nå har situasjonen forverret seg litt. Steam fungerer, flott ping også, men MSN har falt ut. Jeg har Telenor Online ADSL 704 linja, og vi har 2 maskiner i huset. Nå sitter jeg på Far sin, og den finnes det ikke noe problem med. Jeg ble lei av at Mozilla klagde så utrolig på media bibloteket til vg (som foresten suger mot dagbladet sitt, som lar deg LASTE ned filmene osv..), så jeg kryssa av for "La nettsider installere programmer" i Mozilla. Tror jeg måtte legge til www.vg.no så mener bestemt at det kun gjald den siden. Og ettersom jeg ikke har surfa annet enn nyheter i hele romjula så skjønner jeg ikke hvor et evnt. badass virus elns. skulle ha kommet ifra.

 

Hvordan i all verden kan jeg surfe igjen? Jeg får ikke til å pinge Routeren engang i cmd. Får: "Feilkode 65", hva nå enn det er. Har reinstallert Mozilla, uten hell. Hva er feil???? :hmm:

 

Håper foresten også at dette ikke er feilpostet.

 

edit, logen på routern viser kun: 01/01/2005 21:39:34> DNS WAN auto connection attempt.

Endret av Rufati
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...