Wobokel Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hallo jeg lurte på om det var noen som hadde noen forslag til et sted jeg og familien min kunne reise i påskeferien utenfor dette lang strakte lande? Det må ikke være for lang unna side det bare er påske ferien, vi gidder ikke å tilbringe mesteparten av ferien vår på et fly. Islamske-fundamentalister og store deler av verden som er praktisktalt skylt på havet legger jo også sine begrensninger. Bare hver så snill å ikke foreslå en norsk ghetto i Spania. Takk for alle innspill. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Politikk, religion og samfunn? Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Politikk, religion og samfunn? Hvor skulle jeg postet det da? Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Men.. skal du ikke på infernofestivalen ?? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hvor skulle jeg postet det da? En kategori som passer? Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hvor skulle jeg postet det da? En kategori som passer? Kanskje i Annet om hardware -> Ferier og utflukter ? Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 SE HER: http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=58&t=353597 fornøyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg