Stilongs Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Når jeg lukker et vinduene jeg har oppe, så kommer feilmeldingen: "minne kunne ikke være read"(Den kommer helst ved lukking av internett vinduer)det skjer ikke allti, men ofte. Hva skal det bety, og hva kommer det av? Endret 1. januar 2005 av Rufselabben Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har vært borte i dette selv. Det var i mitt tilfelle en minnefeil. Det er lett å få slike feil hvis minneinnstillingene i BIOS er feil. Eksemplevis 2-2-2-5 - Det siste tallet skal være de to første +1. Hadde det f.eks vært 2-3-2-5, ville det lett forekommet slike feil. I sistnevte tilfelle er "korrekt" oppsett 2-3-2-6. Merk at dette fungerte flott i mitt tilfelle, er ikke sikker på at du har liknende problem. Lenke til kommentar
zipril Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Herlig oversettelse av "the memory could not be read", haha Lenke til kommentar
Stilongs Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 det har kun skjedd i det siste da, men kan detv ære fordi jeg har klokket pc'en? men det var ikke i bios, for den er ikke klokkbar, så jeg har kun brukt Clockgen... Lenke til kommentar
zipril Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er absolutt en mulighet ja, rufselabben. Klokk ned igjen til feilene forsvinner Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Herlig oversettelse, det har du rett i. Har også vært borti "fenomenet" - det skjer en sjelden gang når jeg avslutter IE fra Skandiabanken uten å logge ut først... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå