Gå til innhold

Post ditt kuleste frag her! (film eller bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må vel vere da jeg gikk rundt og lekte meg, vi var 2stykker igjen, han andre trodde jeg var på dassen så jeg gikk rundt å bare surret, da jeg skjøt på døren på "de_dust" med deagle'n plutselig såg jeg at jeg hadde skutt han, så hørte jeg "NEIIIII!!! /!¤/ =/#%!=/!=/%" Da satt han bak døren å ventet på å skyte meg når jeg kom :w00t:

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller er det en annen som dreper ? :)

Ser jo ikke at det tikker inn penger.. og man ser en annen ct komme inn i bildet ;)

Er nok jeg som tar han, ja. Kan gjerne legge ut .dem-fila om det er noen tvil. np.

Klart det er du som tar han, først ser man han blir drept av deg(navnet som eg ikkje husker) så når du kaster granaten så sier du fire in the holde.(samme navnet azzå) Skulle vel ikkje vere noen tvil da folkens?? :p

EDIT: Det eg kommer på nå som mitt mest gulla kill noen gang var på inferno. Runden nærmet seg slutten og det var 2 CT og 1 T igjen(eg var ein av CT da) Vi 2 gjikk sammen og leitet etter siste T, plutselig nøys eg no så sjukt og det resulterte i en rask bevegelse med musa samt ett klikk--> T hoppet frem i samme øyeblikk fra en kasse, og eg fkk HS i lufta i BLINDE :!: Et skudd!! hehe. Ikkje at killet var bra i seg sjølv, men tatt situasjonen min i betraktning. :thumbup:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Tok ein på CS: Source som var bra.

Hadde nett starta runden så eg var kommen til ein stein eg kraup under, så reiste eg på do for og lette på trykket, når eg kom at var teamet daua og 2 ct igjen. så idet eg kom til data kom begge to mot meg med kniv så i sjokk kasta eg meg fram til musa fyrte av eit par skot med glocken for å ta eine på HS andre vanleg.

Lenke til kommentar

headshot5jy.jpg

:omg:

Har ikke film av denne, men en gang på et map jeg ikke husker navnet på, gikk jeg opp et sted og det kom to fiender mot meg. Jeg løp bakover, men så ingen grunn til ikke å skyte, så jeg tok USPen min og plaffa i hodehøydepå folka, og traff begge to med headshot! :w00t:

En annen gang tok jeg hele det andre laget, alene med Glock. Hadde akkurat starta, og det var 800 kr. hver, så det var ikke noe mer enn USP på dem heller, men likevel... :w00t:

Se vedlagt bilde også, blinkskudd (ja, det er bots)

post-176-1104687319_thumb.jpg

Endret av Potetfar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...