goggen Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Skal benytte meg av angreretten ifm. kjøp fra PS Data - har handlet mye på nett, men faktisk aldri angret. Hvordan gjør jeg det rent praktisk? Fant ikke så mye info på nettsidene deres, varene må retureneres i original stand før jeg får penger samt utgifter til retur tilbake fra PS Data. Vil det si at det er bare for meg å returnere hele pakka rekommandert og så kommer pengene inn på konto (Inkl. porto)? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det står vel litt info i bekreftelsesmailen du får av dem ved bestilling, vanligvis må man sende inn et angreskjema sammen med produktet. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei,få et returnummer fra Ps Data,merk pakken med dette returnummeret,og betal for frakten,så er det i boks :-) Du må betale frakten tilbake til Ps Data siden det er snakk om angrefrist... Lenke til kommentar
goggen Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 14 dager returrett løper fra pakka er mottatt på postkontoret eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå