Nunzio Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei! Fikk en mp3 spiller til jul. Denne byttet jeg inn pga feil på lyd, og fikk pengene tilbake. Så jeg lurer på om det finnes noen mp3 spillere som er gode, og som ikke koster mer enn 800? Den må ha mer enn 256mb. mvh. Nunzio. Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Har vært å sett der ja Men det er så masse forskjellige spillere der ute, og mye er dritt. Så om noen hadde noen anbefalinger, hadde det vært fint Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=14175 Dette her er en god spiller. Ei venninne av meg har den og jeg har prøvd den selv. Den virker ganske solid når du holder i den og virker ikke som noe billigplast. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har hatt creative rhomba selv.....den fungerte helt greit! men husk å oppgradere firmware så fort som mulig, ellers kan den bli helt vrangstilt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå